Az ​autizmus spektrum zavarok TEACCH szemléletű megközelítése 2 csillagozás

Gary B. Mesibov: Az autizmus spektrum zavarok TEACCH szemléletű megközelítése

Ennek a könyvnek a célja a TEACCH program sokoldalú leírása és magyarázata, annak a szemléletnek az alapján,hogy az autizmus neuropszichológiai rendellenesség, és hogy az intervenciós stratégiáknak szoros összefüggésben kell lenniük az autizmus neuropszichológiájával kapcsolatos gyakorlati tapasztalatokkal.
A TEACCH /Treatment and Education of Autistic and Related Communication
Handicapped Children/ mozaikszó, jelentése: Autizmussal és Kommunikációs
Fogyatékossággal élő Gyermekek Kezelése és Oktatása. A program Észak-Karolina állam hivatalos oktatási programja, azonban hamarosan nemcsak az Egyesült Államokban, hanem az egész világon ismertté vált, és az ASD-vel /autizmus spektrum disorder/ diagnosztizált
gyermekek nevelésének alapprogramjává vált.

>!
Kapocs, Budapest, 2008
252 oldal · ISBN: 9789637723353 · Fordította: Halmi Zsófia

Kívánságlistára tette 5


Kiemelt értékelések

Pennmenelien P>!
Gary B. Mesibov: Az autizmus spektrum zavarok TEACCH szemléletű megközelítése

Sok hasznos dolgot tudtam meg, bár a rengeteg vizsgálati és kutatási adat levett az értékéből. Az amerikai rendszert mutatja be elsősorban és lehet vágyakozni (és törekedni) arra, hogy ez itthon is így vagy ehhez hasonlóan működjön.


Népszerű idézetek

Pennmenelien P>!

Legfontosabb számunka az autizmus spektrum zavarban szenvedő emberek megértése és tisztelete.

23. oldal, 2. fejezet - A TEACCH-program eszmei értékei (Kapocs, 2008)

Pennmenelien P>!

Egy olyan világban, amelyben egyre fogy a türelem és az egymás iránti tisztelet, elszántan próbálunk kölcsönös támogatást nyújtani, egymással, valamint más szervezetekkel együttműködni, és igyekszünk pozitív szemléletmódot fenntartani, miközben egy nagyon súlyos fejlődési rendellenességgel foglalkozunk.

27-28. oldal, 2. fejezet - A TEACCH-program eszmei értékei (Kapocs, 2008)

Pennmenelien P>!

Az ASD-vel élő személyek hagyományos oktatási módszerekkel való tanulási nehézségei nem jelentik azt, hogy képtelenek a tanulásra, vagy hogy nem létezik számukra hatékony oktatási módszer. A hagyományos módszerek korlátai egyszerűen azt jelentik, hogy más technikákat kell alkalmazni.

52. oldal, 4. fejezet - Strukturált Tanítás (Kapocs, 2008)


Hasonló könyvek címkék alapján

Rita Jordan – Stuart Powell: Autisztikus gyermekek speciális tantervi szükségletei
Huba Judit: A kisgyermek ép és eltérő fejlődése
Clare Sainsbury: Marslakó a játszótéren
Liz Hannah: Te is tudod!
Tony Attwood: Különös gyerekek
Gosztonyi Nóra – Szaffner Éva: Szociális történetek 2.
Szaffner Éva – Gosztonyi Nóra: Szociális történetek
Kereszty Zsuzsa – Lányi Marietta: Könyv a differenciálásról
Rita Jordan – Stuart Powell: Autizmussal élő gyermekek megismerése és tanítása
Zászkaliczky Péter (szerk.): A társadalmi és az iskolai integráció feltételrendszere és korlátai