A ​Google Adwords nagykönyve 3 csillagozás

Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve

Ha ​szeretne többet tudni a Google Adwords hirdetési rendszerről, annak működéséről, az alapvető „játékszabályokról”, az eredményes hirdetés különféle „titkairól”, akkor jó helyen jár!
A tartalomból

A teljesség igénye nélkül, néhány jellemző címsor a könyvből:

Mi a Google Adwords
Hogyan lehet megnyitni egy Adwords fiókot
Hol jelennek meg a hirdetések
Mi a minőségi pontszám és miért fontos
Mi az az Adwords aukció és hogyan működik
A kulcsszóillesztési típusok
Miért fontos az Adwords fiók struktúrája
A display hálózat használata
Mi micsoda az Adwords kezelőfelületén
A megfelelő licitek megállapítása
A kulcsszavak helye az Adwords aukcióban
A kampánybeállítások
Hatásos szöveges hirdetések készítése
A hirdetésbővítmények használata
Dinamikus kulcsszóbeillesztés
Az Adwords licitálási módjai
Képes és egyéb hirdetési formátumok
Fizetés, számlázás
A landing… (tovább)

>!
224 oldal · ISBN: 9786158008600
>!
196 oldal · ISBN: 9789630858243

Most olvassa 2

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 4


Kiemelt értékelések

konyvolvaso>!
Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve

Érdekelt már egy ideje , mi ez a google jelenság, a hirdetés az Adwordson miért népszerű?
Jól kitalált hirdetési rendszer mind a hirdetőknek de ugyanűgy az ügyfelekenek is. Úgyesen kell megszerkeszteni a hirdetést mert a konverziók alapján kell fizetni. A lényeg, hogy legyen vásárlás, feliratkozás, ismételt látogatás, olyanért ami bónuszt ésr.
Nagyon jó találmány. Információ gyűjtésre én is szoktam használni.

Ottivilága>!
Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve

Szerintem Gál Kristóf könyveinek az üzleti könyvek között sokkal népszerűbbnek kéne lenniük. Elsősorban jól kidolgozott szakkönyvekről van szó, melyek nagy hozzáérésről tanúskodnak (elsősorban az online marketing és Google Adwords témakörében). Nem az a megszerzed, eléred, bevonzod típusú business könyv (lehet, hogy ezért nem is annyira népszerű), hanem jól használható kézikönyv.

Ez a kiadvány arról szól, hogy készítsünk Google Adwords hirdetéseket. Ami nem is olyan egyszerű. Már az alap felület sem a legkönnyebben kezelhető, nem árt, ha elmagyarázzák. A rengeteg funkció használatáról már nem is beszélve.

Szerintem ha valaki szeretné használni ezt a rendszert, akkor nemcsak a könyvet érdemes elolvasni, hanem szoktak lenni baráti árú, néhány órás csoportos oktatások, azon is érdemes részt venni. Én így tettem és nagyon költségtakarékos módon, nagy hatékonysággal kezeltem a hirdetéseimet. A legnagyobb trükk, amit tanultam az a kapcsos zárójel használata volt, amivel sokkal pontosabban céloztam a közönségem és minimalizáltam a költségeimet. Még fel is hívtak a Goggle-től, hogy nem akarom-e bővíteni:)


Népszerű idézetek

konyvolvaso>!

Szerintem kevesen tudják, hogy a YouTube gyakorlatilag a Google utáni egyik legnagyobb keresőprogram az interneten.

143. oldal

konyvolvaso>!

Fontos jól látni az összefüggést a YouTube és az AdWords között.

143. oldal


Hasonló könyvek címkék alapján

M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Bártfai Barnabás: Sosem késő…
Szeles Péter: A hírnév ereje
Veszelszki Ágnes (szerk.): A világhálóba keveredett ember
Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció
Váncsa István: Hírvilág
Fehér Krisztián: Játékprogram egy hétvége alatt! 1.
Fehér Krisztián: Játékprogram egy hétvége alatt! 2.