A Közoktatási Törvény, a Nemzeti Alaptanterv, a gyermek- és ifjúságvédelmi törvény, a területi oktatási koncepciók, a megjelent vizsgarendeletek, az elkészült pedagógiai programok, helyi tantervek és azok beválásának vizsgálata sok-sok újabb, más típusú feladat elvégzését, problémák megoldását teszik szükségessé.
Kollégáink alap- és fejlesztő tevékenysége a minőségbiztosítás jegyében, szellemében valósul meg a jövőben.
A feladatok, tennivalók maradéktalan ellátásához, a problémák megoldásához, a másság elfogadásához és kezeléséhez, a tanulók személyiségének feltárásához, önismeretük fejlesztéséhez, az igen fontos erkölcsi értékek átadásához, az osztályfőnöki és szaktárgyi nevelő-oktató munkához kívánunk segítséget adni ezzel a gyűjteménnyel.
Kiadványunk gyakorlatorientált tanítói, tanári, vezetői kézikönyv, a hétköznapok pedagógiáját szolgálja, a hatékonyabb iskolai munkát kívánja segíteni.
A pedagógus új típusú feladatai a modern iskolában 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Holló Dorottya – Kontráné Hegybíró Edit – Tímár Eszter: A krétától a videóig ·
Összehasonlítás - A. S. Neill: Summerhill 95% ·
Összehasonlítás - Liane Moriarty: Hatalmas kis hazugságok 93% ·
Összehasonlítás - Lenora Chu: Kis katonák ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Gyerekek, óvodák, iskolák 91% ·
Összehasonlítás - Laura Baldini: A tanítónő 89% ·
Összehasonlítás - Kaszás György: Gondolkodássuli ·
Összehasonlítás - Tóth-Mózer Szilvia – Misley Helga: Digitális eszközök integrálása az oktatásba ·
Összehasonlítás - Demeter Lázár Katalin: Játszótárs ·
Összehasonlítás - Demeter Lázár Katalin: Játszótárs 2. ·
Összehasonlítás