Digitális ​gazdaság 0 csillagozás

Az e-kereskedelem marketinges szemmel
Eszes István: Digitális gazdaság

A ​könyv rövid tartalmi ismertetője: Az e-kereskedelem jelentősége napjainkban vitathatatlan. A szerző könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját, e kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. Úgy strukturálta a művet, hogy használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen. A kiadvány megjelenésével egy időben nyílik meg az interneten – www.digitalisgazdasag.hu címen – a könyvet támogató honlap. Ennek egyik része, amely nyitott, betekintést enged a könyvbe, marketing- és kereskedelmi webhelyeket ajánl, és széles körű linkgyűjteményt mutat. A webhely zárt része a könyvet az oktatói munkájukhoz adaptáló tanároknak nyújt – egy regisztrációs eljárást követően – hasznos… (tovább)

>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2012
376 oldal · ISBN: 9789631971392

Kívánságlistára tette 2

Kölcsönkérné 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Chris Anderson: Ingyen!
Kócsó László: Online aranybánya
Marco Bertini – Oded Koenigsberg: Mi éri meg a pénzünket?
Cynthia D'Amour: Networking
Eyn: Az írás a szenvedélyed? Út az olvasókig és az eladásig
Damjanovich Nebojsa: E-mail marketing
Nancy Failla – Don Failla: A rendszer
Leonard S. Hawkins: Hogyan legyünk sikeresek a NetWork Marketingben
Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv
Ujvári Mária: A gerillamarketingtől az énmárka építésig