A könyv rövid tartalmi ismertetője: Az e-kereskedelem jelentősége napjainkban vitathatatlan. A szerző könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját, e kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. Úgy strukturálta a művet, hogy használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen. A kiadvány megjelenésével egy időben nyílik meg az interneten – www.digitalisgazdasag.hu címen – a könyvet támogató honlap. Ennek egyik része, amely nyitott, betekintést enged a könyvbe, marketing- és kereskedelmi webhelyeket ajánl, és széles körű linkgyűjteményt mutat. A webhely zárt része a könyvet az oktatói munkájukhoz adaptáló tanároknak nyújt – egy regisztrációs eljárást követően – hasznos… (tovább)
Digitális gazdaság 0 csillagozás
Az e-kereskedelem marketinges szemmel
Kívánságlistára tette 2
Kölcsönkérné 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Chris Anderson: Ingyen! 88% ·
Összehasonlítás - Kócsó László: Online aranybánya ·
Összehasonlítás - Marco Bertini – Oded Koenigsberg: Mi éri meg a pénzünket? ·
Összehasonlítás - Cynthia D'Amour: Networking ·
Összehasonlítás - Eyn: Az írás a szenvedélyed? Út az olvasókig és az eladásig ·
Összehasonlítás - Damjanovich Nebojsa: E-mail marketing ·
Összehasonlítás - Nancy Failla – Don Failla: A rendszer ·
Összehasonlítás - Leonard S. Hawkins: Hogyan legyünk sikeresek a NetWork Marketingben ·
Összehasonlítás - Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv ·
Összehasonlítás - Ujvári Mária: A gerillamarketingtől az énmárka építésig ·
Összehasonlítás