Google ​– Így vezetünk mi 5 csillagozás

Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi

Miért rosszak az üzleti tervek?
Miképp lehet napjaink folyamatosan változó környezetében mindenki másnál jobb terméket előállítani?
Hogyan lehet felismerni és elcsábítani a „kreatív zseniket”, akik képesek kitalálni a jövőt és megvalósítani a lehetetlent?

Eric Schmidt és Jonathan Rosenberg már sokat tapasztalt és elismert vezetők voltak, amikor több mint egy évtizede a Google-hez kerültek. Hamar rájöttek azonban: ha ennél a cégnél sikereket szeretnének elérni, mindent újra kell tanulniuk az üzleti menedzsmentről.
A Google – Így vezetünk mi azokról a vállalatvezetési elvekről szól, amelyeket Eric és Jonathan a cég felépítésében – kultúra, toborzás, kommunikáció, stratégia, innováció – végzett munkájuk során tanultak.
A cég ikonná vált két vezetője színes anekdotákon és most először nyilvánosságra hozott sztorikon keresztül, élvezetes stílusban foglalja össze a Google egyedülálló szemléletét és módszereit.

>!
HVG Könyvek, 2015
376 oldal · ISBN: 9789633042298 · Fordította: Pétersz Tamás · Illusztrálta: Nishant Choksi

Kedvencelte 2

Most olvassa 5

Várólistára tette 9

Kívánságlistára tette 15

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
konyvolvaso 
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi

Nagyon tudnak ŐK! Nem hiába ennyire népszerűek. Öröm volt olvasni mennyire jól együtt tudnak működni a csapaton belül. Céljuk mindig arról szól, hogyan tudnak valami jót alkotni.Ha elkészül egy mű pl. a kereső még akkor is azon vannak hogyan lehet tökéletesíteni a találatokat. Mindig vannak tervek és nagyon jók a megvalósítások, több népszerű alkalmazásuk van, így a legismertebb Gmail levelező, StreetView utcakereső, Google képek, Google+. Bárcsak ilyen közösségek alakulhatnának meg nálunk is.


Népszerű idézetek

>!
konyvolvaso 

Ha vannak adataink, nézzük meg az adatokat! Ha csak vélemények vannak, akkor válasszuk az enyémet!

62. oldal

1 hozzászólás
>!
konyvolvaso 

A beszélgetés még mindig a kommunikáció legfontosabb és legértékesebb formája, ám a mai technológia és munkatempó miatt egyre jobban háttérbe szorul, és egyre kevesebben élnek vele.

226. oldal

>!
konyvolvaso 

A jó hírek holnap is éppen olyan jók lesznek, a rosszak azonban csak tovább romlanak.

223. oldal

>!
trish21

A siker kulcsa az ilyen helyzetekben az egyik legrégibb kommunikációs művészet, a diplomácia.

243. oldal

>!
konyvolvaso 

A leghatékonyabb vezetők ma már nem kisajátítják a híreket, hanem megosztják.

217. oldal

>!
trish21

Az intelligencia a legjobb fokmérője annak, hogyan képes kezelni valaki a változásokat.

133. oldal

>!
trish21

Érdemes felidézni, amit kommunikációs kollégánk, Ellen West is mindig elmond az embereinek: „Ahhoz, hogy gondolatokat közvetíthessünk, először is gondolatok kellenek.”

245


Hasonló könyvek címkék alapján

John Battelle: Keress!
Olivier Hance: Üzlet és jog az Interneten
Stephen Baker: Numerátorok
Szász Anna: Kis-czell
Shona Innes: Az internet olyan, mint a pocsolya
Matt Beaumont: e-sztori
Damage: Damage Report
Joe Casad: Tanuljuk meg a TCP/IP használatát 24 óra alatt
Nagy Gusztáv: Drupal 6 alapismeretek
Kellner Dénes: Valaki téged keres