Lean ​startup 10 csillagozás

Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?
Eric Ries: Lean startup

Eric Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat.
A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.

>!
HVG Könyvek, 2013
288 oldal · ISBN: 9789633041437

Kedvencelte 2

Most olvassa 7

Várólistára tette 14

Kívánságlistára tette 15

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
kooow
Eric Ries: Lean startup

Eric Ries: Lean startup Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?

Elég jó ez a könyv. Rámutat a kezdeti ötletfázisból megvalósuló termékfejlesztési szakaszon, valamint a termékfejlesztés elkezdése utáni szakaszokon előforduló buktatókra.

>!
Éva_Csepreginé_Móricz
Eric Ries: Lean startup

Eric Ries: Lean startup Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?

Elképesztően szemléletformáló könyv! Nagyon ajánlom mindenkinek, dolgozzon bár a versenyszférában, vagy államiban, szoftverfejlesztőként, vagy akár orvosként. A dolog „esszenciája” a szemléletben van! Úgy érzem a startup mozgalomnak ezennel új lelkes tagja lett a személyemben. Remélem hamarosan ezt igazolt tapasztalatokkal is alá tudom támasztani :D

>!
zcserei
Eric Ries: Lean startup

Eric Ries: Lean startup Hogyan tegyük ötleteinket sikeressé és fenntarthatóvá?

Nagyon sokáig nyúztam ezt a könyvet – miközben végig többek közt hatékonyságról van szó, az információközlésben minden, csak nem hatékony. Nem tudom, hogy a magyar fordítás sikerült gyengére, vagy az eredeti szöveg vontatott, de végig azt éreztem, hogy erőltetett, ismétlődő és a lényeg – ami amúgy érdekes lenne – beleférne öt blogposztba.


Hasonló könyvek címkék alapján

Douglas W. Hubbard: Mérjünk meg bármit!
Gazdag László: A fejlődés természete
Daron Acemoglu – James A. Robinson: Miért buknak el nemzetek?
John Kay: Oldalazás
Carmine Gallo: Steve Jobs az innováció mestere
Paul Allen: Az ötletember
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Erdei Magdolna: Őfelsége az ügyfél
Ha-Joon Chang: 23 dolog, amit nem mondtak el a kapitalizmusról