Her ​på berget – Arbeidsbok 0 csillagozás

Norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere
Elisabeth Ellingsen – Kirsti Mac Donald: Her på berget – Arbeidsbok Elisabeth Ellingsen – Kirsti Mac Donald: Her på berget – Arbeidsbok

Her ​på berget er et læreverk for voksne som ønsker å lære mer norsk. Verket er en grundig revisjon av Her på berget fra 2002.

Læreverket består nå av:
• Tekstbok
• Arbeidsbok
• Elev-CD med lyttetekster
• Lærer-CD-er med uttale-, struktur- og lytteøvelser
• Her på berget-nettsted med interaktive oppgaver og passordbeskyttet lærerressurs

Denne nye utgaven er tilrettelagt for undervisning på Spor 3, etter Læreplan i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere, nivå B2. Læreverket egner seg for kursdeltakere som skal ta språkprøven på høyere nivå. På universitetene er det beregnet
for studenter på trinn 3.

Her på berget tar for seg sentrale emner innenfor norsk kultur, historie og samfunnsforhold. Målet med læreverket er at kursdeltakerne skal få større språklig sikkerhet og bedre kunnskaper om det norske samfunnet. Ved hjelp av varierte tekster og
mange ulike oppgaver skal kursdeltakerne tilegne seg vokabular og… (tovább)

A következő kiadói sorozatban jelent meg: På vei Cappelen Damm norvég

Kívánságlistára tette 1

Margaretha Danbolt-Simons: Complete Norwegian Beginner to Intermediate Course
Harald Pharo: Norsk grammatikk for viderekomne
Gølin Kaurin Nilsen: På nivå Grammatikkbok B1-B2
Lena Berg Andersen – Jannecke Hofset – Hildegunn Klippen: God i norsk 3 – Arbeidsbok B2
Lena Berg Andersen – Jannecke Hofset – Hildegunn Klippen: God i norsk 3 – Tekstbok B2
Cecilie Lønn: Det går bra!
Guy Puzey – Elettra Carbone: Norwegian Tutor
Gølin Kaurin Nilsen: På nivå Grammatikkbok A1-A2
Oddbjørn By: Lær tysk
Åse-Berit Strandskogen: Hva sier du?