Isten országa összeér a földdel, az Örökkévalóság köztünk van, de csak kevesen tudják. És nagyon kevesen látják. Efraim tudja, látja és ki is meri mondani, hogy örüljünk és reméljünk. A Kései esők után, amely Júda Oroszlánja és Áldozati Bárány Közösség csodálatos megszületését tárta fel, elérkezett a hálaadás és a kereszt ideje. A kimondhatatlant érinthetjük meg. Már nem vagyunk hozzászokva , hogy a Szent keveredjen a mindennapjainkkal, itt és ma, a mi földünkön. Maz alapítás kegyelmei csak egy régi történetben szerepelhetnének, kiszolgáltatva a jelen kételkedésének. (Jean-Claude Didelot)
A Kései esők -et bővíti ki, mélyíti el a második kötet: A szántóföldek már megértek az aratásra. Efraim testvér 1986 júliusában fejezte be ezt a könyvét, de a történet éppen csak elkezdődött… A közösség olyan, mint egy nagy hajó, amely még nem bontotta ki minden vitorláját., és 18 év után is azt mondhatjuk, hogy még csak az alapítás idejét éljük. Kezdeti… (tovább)
Isten országa összeér a földdel, az Örökkévalóság köztünk van, de csak kevesen tudják. És nagyon kevesen látják. Efraim tudja, látja és ki is meri mondani, hogy örüljünk és reméljünk. A Kései esők után, amely Júda Oroszlánja és Áldozati Bárány Közösség csodálatos megszületését tárta fel, elérkezett a hálaadás és a kereszt ideje. A kimondhatatlant érinthetjük meg. Már nem vagyunk hozzászokva , hogy a Szent keveredjen a mindennapjainkkal, itt és ma, a mi földünkön. Maz alapítás kegyelmei csak egy régi történetben szerepelhetnének, kiszolgáltatva a jelen kételkedésének. (Jean-Claude Didelot)
A Kései esők -et bővíti ki, mélyíti el a második kötet: A szántóföldek már megértek az aratásra. Efraim testvér 1986 júliusában fejezte be ezt a könyvét, de a történet éppen csak elkezdődött… A közösség olyan, mint egy nagy hajó, amely még nem bontotta ki minden vitorláját., és 18 év után is azt mondhatjuk, hogy még csak az alapítás idejét éljük. Kezdeti hivatásunk megmaradt, de az úr újabb és újabb indíttatásokat ad, hogy beteljesíthessük Kis Szent Teréz vágyát: szeretet legyünk az Egyház szívében.
A könyvben végig a Júda oroszlánja és áldozati bárány név szerepel, hiszen csak 1991 pünkösdjén lettünk Nyolc Boldogság Katolikus Közösség (Communauté des Béatitudes). A változás legalább akkora meglepetést kelthetett, mint az eredeti választás.