A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet.
Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a… (tovább)
Csomagolásmenedzsment 1 csillagozás
Most olvassa 1
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 5
Kiemelt értékelések
Abszolút amatőrként olvastam el a könyvet, de ennek ellenére is nagyon tetszett. Átfogó, igen részletes képet kaptam az egész iparágról. Mint amatőr nyilván szinte minden fogalomnál örültem volna konkrét példának. Ettől talán még olvasmányosabb lett volna számomra, de ha valaki tanulásra fogja használni ezt a könyvet, annak így is bőven elég (hosszú) a könyv, nem kell tovább ragozni. A kiindulási pontok benne vannak. Akit pedig ennél is mélyebben érdekel 1-1 dolog, úgyis tovább kutat a témában.
Mindent összevetve remek könyv, gratulálok hozzá és csak ajánlani tudom mindenkinek.
U.i.: Még egy dolog, ami eszembe jutott: kár, hogy nem színes a könyv. Csomó ábra elveszti a jelentőségét fekete-fehérben. :( Főleg a színekről szóló fejezet ábrái vesztik értelmüket fekete-fehérben.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Pusztai Ádám: Gyakorlati játékosítás ·
Összehasonlítás - Mészáros Róbert: Brand a lelke mindennek ·
Összehasonlítás - James G. March: Bevezetés a döntéshozatalba ·
Összehasonlítás - Bódi György: Hogyan szerezzük meg az állampolgárok adójának 1%-át? ·
Összehasonlítás - Szabó Tibor (szerk.): A cégmenedzselés kézikönyve ·
Összehasonlítás - Virágvölgyi Péter: A tipográfia mestersége – számítógéppel 94% ·
Összehasonlítás - Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt! ·
Összehasonlítás - Les Binet – Sarah Carter: Hogyan (ne) tervezz? ·
Összehasonlítás - Brian Tracy: Amit ma megtehetsz ·
Összehasonlítás