Lean ​szolgáltatásfejlesztés 1. 0 csillagozás

Dévai Zoltán – Fésüs Norbert – Kosztolányi János – Kővári Róbert – Nika Tamás: Lean szolgáltatásfejlesztés 1.

A ​szolgáltató szektor az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődésnek indult, mind az ebben a szektorban dolgozók száma, mind a szektor által megtermelt érték meredeken emelkedik. Az elmúlt években a szolgáltatások hozzáadott értéke meghaladta a fejlett országok GDP-jének 75%-át, miközben a foglalkoztatottak több mint 70%-a dolgozik ebben a szektorban. A gyors fejlődés miatt az egyes vállalatok ügyfelekért, illetve egyre inkább magasan képzett munkaerőért versenyeznek, így egyre nő az érdeklődés azon megoldások iránt, amelyek a szolgáltatások, szolgáltató szervezetek eredményes és hatékony működtetését tehetővé teszi.

Amikor egy szolgáltató vállalat ilyen módszertant keres, alapvetően két forrásból származó szakirodalomra hagyatkozhat: a termelésben már bevált módszerek, megoldások szolgáltató környezetre szabott verziójára, vagy a szolgáltatásmarketing vonatkozó szakirodalmára. Mindkettő bőséges lehetőséget kínál, és számtalan szempontból járja körül az eredményesség és a… (tovább)

>!
Kaizen Pro, Budapest, 2020
480 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638963574

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Fehér Norbert: A Lean Six Sigma folyamatfejlesztés kézikönyve
Anwar Mustafa – Barta Tamás – Tóth Tihamér: Minőségmenedzsment I.
Demeter Krisztina – Jenei István – Losonci Dávid: A Lean menedzsment és a versenyképesség kapcsolata
Barta Tamás – Tóth Tihamér: Minőségmenedzsment
Demeter Krisztina – Losonci Dávid – Kovács Zoltán: A lean tudás megosztása
Tóth Tibor: Minőségmenedzsment és informatika
Csath Magdolna: Minőségstratégia
A standard munkavégzés
Limpár Imre: A siker tervezhető
Györffy Kinga: Add elő magad