Lean ​szolgáltatásfejlesztés 1. 0 csillagozás

Dévai Zoltán – Fésüs Norbert – Kosztolányi János – Kővári Róbert – Nika Tamás: Lean szolgáltatásfejlesztés 1.

A ​szolgáltató szektor az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődésnek indult, mind az ebben a szektorban dolgozók száma, mind a szektor által megtermelt érték meredeken emelkedik. Az elmúlt években a szolgáltatások hozzáadott értéke meghaladta a fejlett országok GDP-jének 75%-át, miközben a foglalkoztatottak több mint 70%-a dolgozik ebben a szektorban. A gyors fejlődés miatt az egyes vállalatok ügyfelekért, illetve egyre inkább magasan képzett munkaerőért versenyeznek, így egyre nő az érdeklődés azon megoldások iránt, amelyek a szolgáltatások, szolgáltató szervezetek eredményes és hatékony működtetését tehetővé teszi.

Amikor egy szolgáltató vállalat ilyen módszertant keres, alapvetően két forrásból származó szakirodalomra hagyatkozhat: a termelésben már bevált módszerek, megoldások szolgáltató környezetre szabott verziójára, vagy a szolgáltatásmarketing vonatkozó szakirodalmára. Mindkettő bőséges lehetőséget kínál, és számtalan szempontból járja körül az eredményesség és a… (tovább)

>!
Kaizen Pro, Budapest, 2020
480 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638963574

Most olvassa 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Demeter Krisztina – Jenei István – Losonci Dávid: A Lean menedzsment és a versenyképesség kapcsolata
Demeter Krisztina – Losonci Dávid – Kovács Zoltán: A lean tudás megosztása
Mike Rother: Toyota-kata
Richard Koch: A 80/20 elv
Eric Ries: Lean startup
John Shook: Vezesd a tanulást
Michael Ballé: Lean Sensei
Eric Ries: A startup módszer
Jim Womack: Gemba-séták
Art Smalley: Lean problémamegoldók kézikönyve