Scratch 0 csillagozás

játékos programozás
Derek Breen: Scratch

A Scratch NEKED készült, és a tervezőinek az MIT Média Laborjában több céljuk is volt vele:
Hatékony szoftvert biztosítani ingyen; Lehetővé tenni a könnyű tanulást; Sok különböző módot biztosítani a szoftver használatára; Megengedni, hogy keresgélhess más projektek között, játszhass velük és módosíthasd őket; Lehetővé tenni, hogy megoszd a projektjeidet; Létrehozni egy online közösséget, ahol tanulhattok egymástól.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Tantusz

>!
Panem, 2015
384 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155186349 · Fordította: Gonda László

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Szabó Richárd: A mobil robotok szimulációja
Fehér Krisztián: Grafikus és játékalkalmazások programozása
Baky Miklós: Zsebszámológép-programok
Szabó Szilárd – Gál József: 100+4/2
Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv
Brian W. Kernighan – Dennis M. Ritchie: A C programozási nyelv
Carol Vorderman: A bináris kódtól a játékkészítésig lépésről lépésre
Torma László: Az Ubuntu világa
Kathy Sierra – Bert Bates: Agyhullám: Java
Donald Alcock: Ismerd meg a BASIC nyelvet!