A Scratch NEKED készült, és a tervezőinek az MIT Média Laborjában több céljuk is volt vele:
Hatékony szoftvert biztosítani ingyen; Lehetővé tenni a könnyű tanulást; Sok különböző módot biztosítani a szoftver használatára; Megengedni, hogy keresgélhess más projektek között, játszhass velük és módosíthasd őket; Lehetővé tenni, hogy megoszd a projektjeidet; Létrehozni egy online közösséget, ahol tanulhattok egymástól.
Scratch 0 csillagozás
játékos programozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Tantusz
Várólistára tette 3
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Szabó Richárd: A mobil robotok szimulációja ·
Összehasonlítás - Fehér Krisztián: Grafikus és játékalkalmazások programozása ·
Összehasonlítás - Baky Miklós: Zsebszámológép-programok ·
Összehasonlítás - Szabó Szilárd – Gál József: 100+4/2
·
Összehasonlítás - Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv 95% ·
Összehasonlítás - Brian W. Kernighan – Dennis M. Ritchie: A C programozási nyelv 93% ·
Összehasonlítás - Carol Vorderman: A bináris kódtól a játékkészítésig lépésről lépésre ·
Összehasonlítás - Torma László: Az Ubuntu világa ·
Összehasonlítás - Kathy Sierra – Bert Bates: Agyhullám: Java ·
Összehasonlítás - Donald Alcock: Ismerd meg a BASIC nyelvet! ·
Összehasonlítás