Deli-Gray Zsuzsa (szerk.) · Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing ​esettanulmányok II. 0 csillagozás

Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok II.

„Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.”

Bán Teodóra, ügyvezető
Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

„A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.”

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár
Budapesti Gazdasági Egyetem

>!
Akadémiai, Budapest, 2017
puhatáblás · ISBN: 9789634541509

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Kiss Róbert Richard: A világ legszebb szállodái / Fantastic Hotels of the World
Kiss Ágoston: Kiss Ágoston jászladányi tanító naplója, 1823–1869
Bíró László – Bokodi József: Turisták zsebkönyve
Fucskár Ágnes – Fucskár József Attila: Felvidék
Fucskár Ágnes – Fucskár József Attila: A Felvidék rejtőzködő kincsei
Lengyel Márton: A Turizmus általános elmélete
Gombos Péter (szerk.): A Pisa 2015 eredményei és tennivalóink
Ladányi Andor: A magyar felsőoktatás a 20. században
Bakó Ferenc – Csépány Ferenc: Eger
Molnár József: Szigetvár török műemlékei