Deli-Gray Zsuzsa (szerk.) · Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing ​esettanulmányok 1 csillagozás

Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.
Heidrich Balázs (intézetvezető egyetemi docens, Budapesti Gazdasági Főiskola)

>!
Akadémiai, Budapest, 2010
240 oldal · ISBN: 9789630588584

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

>!
Droci P
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok

Mint már sok témában kikupált turizmus szakos, ez a könyv zseniális. Igaz, hogy a szakdolgozatom miatt kellett forgatnom, de minden percet megért a kis rövidsége ellenére. A marketing az egyik kedvenc ágam a turizmuson belül is, nem véletlenül szakosodtam is rá :)
A könyv tartalmát illetően nagyon sokat segít, hogy minden fajta turizmushoz kötődő ágazat /vendéglátás, légi közlekedés, szálloda, fesztivál etc./ marketingjének bemutatására akad példa. Sok jót tudtam belőle én is a magam előnyére fordítani, és külön hasznosnak tartom, hogy nemzetközi példákból is válogattak bele anyagokat.
Egy akcióban figyeltem fel rá a bookline-on még, de mikor láttam, hogy a könyvtárnak is megvan, rögtön hoztam is magammal.
Külön öröm volt látni, hogy sok esettanulmány szerzője a tanárom is volt egykor, ettől még kedvesebb lett a szívemnek. Sajnálom, hogy a tankönyvi vagy ajánlott irodalmi keretben nincs benne a turizmus szakokon, mert sokat felszedhetne magának az ember belőle tudásügyileg :)


Hasonló könyvek címkék alapján

Kenéz András (szerk.): Menedzsment a kultúrában
Fehér Norbert: A Lean Six Sigma folyamatfejlesztés kézikönyve
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Rekettye Gábor: Marketing a magyar kisvállalatoknak
Végné Faddi Andrea: Marketing-tevékenység
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Skaliczki Judit – Zalainé Kovács Éva – Ramháb Mária: Minőségmenedzsment a könyvtárban
Márton-Koczó Ildikó (szerk.): Lélekprofit