Sikeres ​tárgyalástechnika 2 csillagozás

David Oliver: Sikeres tárgyalástechnika

Aki jól tárgyal, az előnyökhöz jut. Nem biztos, hogy azonnal forintosítani lehet ezeket az előnyöket, de a jó kapcsolat, az elégedett ügyfél mindig meghozza munkánk gyümölcsét. Ez a könyv nem arról szól, hogyan érvényesítsük saját érdekeinket minden körülmények között. Abban nyújt segítséget, miként érjünk el olyan eredményt, amely mindkét fél számára nyereséget jelent, hogyan derítsük ki, mi kell tárgyalópartnerünknek – mi az, amit nekünk módunkban áll biztosítani, és cserébe olyasmit kérhetünk, amire nekünk van szükségünk. Ez a feladat talán bonyolultabb, komplexebb, mint egyszerűen csak saját céljainkra koncentrálni – de a hosszú távú üzleti kapcsolatokhoz ez a járható út.

Develor könyvespolc
A sorozatban eddig megjelent: Asszertivitás Vezetői készségek Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák Nehéz emberek kezelése Hatékony időgazdálkodás

>!
Manager, 2008
166 oldal · ISBN: 9789639912083 · Fordította: Boross Anna

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 10


Kiemelt értékelések

Sonnenschein>!
David Oliver: Sikeres tárgyalástechnika

Érdekes és jól szerkesztett olvasmány hasznos tanácsokkal, tippekkel. Persze minden tanácsa annyit ér, amennyit hasznosítani tudunk a mindennapi tárgyalásaink, üzleti ügyeink során. A hasonló könyvek sokszor inkább eladás-centrikus példákkal szolgálnak, így nem mindig sikeresek már „iparág”-ban tevékenykedők számára. Ebben is több eladásos példa van, azonban még ezeket is oly módon tálalja a szerző, hogy ha tényleg érdekel a dolog, akkor megtalálod a neked megfelelő instrukciókat.

Mindent egybevetve hasznos könyv. Tetszett.

http://byblos.freeblog.hu/archives/2010/10/28/Sikeres_t…


Hasonló könyvek címkék alapján

Sue Bishop: Asszertivitás
Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket
Peter Coughter: Pitch
Devora Zack: Networking
Peter Szabó – Daniel Meier – Hankovszky Katalin: Rövid és tartós coaching
Csatlós Csilla: Kiégés helyett
Stephen R. Covey: A 8. szokás
52 gyakorlat a sikeres értékesítéshez
Neményiné Gyimesi Ilona: Hogyan kommunikáljunk tárgyalás közben?
William Ury: Tárgyalás nehéz emberekkel