A könyv hasznos olvasmány mindazok számára, akik szeretnék jobban megérteni, milyen folyamatok mennek végbe a piacon, és bővíteni akarják elemző és stratégiafejlesztő képességeiket. A könyv alapját az IMP (Industrial Marketing és Purchasing) Group fogalmai képezik. Az IMP olyan kutatók kötetlen hálózata, akik évek óta azon dolgoznak, hogy kiderítsék, mi is történik valójában az üzleti piacokon. Az elmúlt 25 évben a csoport számos tanulmányt készített a business marketing és beszerzés témakörében, mely kutatások évek óta több kurzus, menedzsment szeminárium és tanácsadói projekt alapjául szolgálnak. A szerzők szerint a vevőkapcsolatok kezelése a business marketingszakember kritikus feladata, és a könyv ezt a feladatot kívánja bemutatni. Leírja, mi történik a business marketing során, és segít az olvasónak megérteni, mennyiben tér el mindez attól, amit a marketingtanulmányaik során tanultak.
Business marketing 1 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing ·
Összehasonlítás - Kiss Mariann: Marketing ·
Összehasonlítás - Jeff Walker: Launch ·
Összehasonlítás - Steve Strid – Claes Andréasson: Viking marketing ·
Összehasonlítás - Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről ·
Összehasonlítás - Peter Coughter: Pitch ·
Összehasonlítás - Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten ·
Összehasonlítás - Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog ·
Összehasonlítás - Törőcsik Mária: Empatikus marketing ·
Összehasonlítás