Business ​marketing 1 csillagozás

David Ford: Business marketing

A könyv hasznos olvasmány mindazok számára, akik szeretnék jobban megérteni, milyen folyamatok mennek végbe a piacon, és bővíteni akarják elemző és stratégiafejlesztő képességeiket. A könyv alapját az IMP (Industrial Marketing és Purchasing) Group fogalmai képezik. Az IMP olyan kutatók kötetlen hálózata, akik évek óta azon dolgoznak, hogy kiderítsék, mi is történik valójában az üzleti piacokon. Az elmúlt 25 évben a csoport számos tanulmányt készített a business marketing és beszerzés témakörében, mely kutatások évek óta több kurzus, menedzsment szeminárium és tanácsadói projekt alapjául szolgálnak. A szerzők szerint a vevőkapcsolatok kezelése a business marketingszakember kritikus feladata, és a könyv ezt a feladatot kívánja bemutatni. Leírja, mi történik a business marketing során, és segít az olvasónak megérteni, mennyiben tér el mindez attól, amit a marketingtanulmányaik során tanultak.

>!
Akadémiai, Budapest, 2003
292 oldal · ISBN: 9789632246963

Hasonló könyvek címkék alapján

Robin Williams: Tervezz bátran!
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Kiss Mariann: Marketing
Jeff Walker: Launch
Steve Strid – Claes Andréasson: Viking marketing
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Peter Coughter: Pitch
Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog
Törőcsik Mária: Empatikus marketing