Eladni ​emberi dolog 4 csillagozás

Meglepő igazságok mások meggyőzéséről
Daniel H. Pink: Eladni emberi dolog

Daniel ​H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz. Mind értékesítők vagyunk.
Ez az elsőre sokkoló felismerés akkor érte, miután kétheti tevékenységét, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, hogy ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
Ha az összegyűjtött ötleteket és módszereket magunk is bevetjük, érezni fogjuk, hogy eladni emberi dolog, amiből… (tovább)

>!
HVG Könyvek, 2013
288 oldal · ISBN: 9789633041208

Kedvencelte 1

Most olvassa 1

Várólistára tette 12

Kívánságlistára tette 11


Hasonló könyvek címkék alapján

Louis Ferrante: Maffialeckék
Ha-Joon Chang: 23 dolog, amit nem mondtak el a kapitalizmusról
Carmine Gallo: Steve Jobs az innováció mestere
Dan Schawbel: ÉN 2.0
Mikael Krogerus – Roman Tschappeler: 52 döntési modell
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Al Gore: A jövő
Al Ries – Jack Trout: Karrierlift
Paul Allen: Az ötletember
Adam Lashinsky: Az Apple kulisszatitkai