E-mail ​marketing 0 csillagozás

Damjanovich Nebojsa: E-mail marketing

„Nebojsa ​könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is, akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerzõ néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett – ha sokszor nehezen is – de gyõzedelmeskedik a becsületes opt-in email.” Trentin Tamás, üzletág igazgató – Hírek Kft., Maxima „Végre megszületett az elsõ hazai kiadvány az e-mail marketingrõl. Nebojsa könyve alapmû, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedõ szakember számára kötelezõ olvasmány.” Novák Péter, Kirowski „Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban mûvelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzõknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden… (tovább)

>!
Bagolyvár, Budapest, 2003
126 oldal · ISBN: 9639447153

Most olvassa 1

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Dale Carnegie: Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Chris Anderson: Ingyen!
Dale Carnegie: Érvényesülés
Kócsó László: Online aranybánya
Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv
Cynthia D'Amour: Networking
Nancy Failla – Don Failla: A rendszer
Ujvári Mária: A gerillamarketingtől az énmárka építésig
Robin Williams: Tervezz bátran!