E-mail ​marketing 0 csillagozás

Damjanovich Nebojsa: E-mail marketing

„Nebojsa ​könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is, akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerzõ néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett – ha sokszor nehezen is – de gyõzedelmeskedik a becsületes opt-in email.” Trentin Tamás, üzletág igazgató – Hírek Kft., Maxima „Végre megszületett az elsõ hazai kiadvány az e-mail marketingrõl. Nebojsa könyve alapmû, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedõ szakember számára kötelezõ olvasmány.” Novák Péter, Kirowski „Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban mûvelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzõknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden… (tovább)

>!
Bagolyvár, Budapest, 2003
126 oldal · ISBN: 9639447153

Most olvassa 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv
Cynthia D'Amour: Networking
Chris Anderson: Ingyen!
Kócsó László: Online aranybánya
Leonard S. Hawkins: Hogyan legyünk sikeresek a NetWork Marketingben
Eszes István – Bányai Edit: Online marketing
Eszes István: Digitális gazdaság
Larry Weber: Marketing a hálón – Vállalati és közösségi honlapok, blogok
Brandon Eley – Shayne Tilley: Online Marketing Inside Out
Chris Anderson: Hosszú farok