Dajka Gábor a Szakácsemlékek és az Én Megmondtam című műve után, ezúttal a marketing alapjairól írt könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni.
Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében.
Az Online Marketing és Pszichológia című kiadása azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek szól, akik nem hisznek a szakmai titkokban. Azoknak, akik a marketing területén a kötelező dolgokon túl érteni akarják a manipuláció és a befolyásolás közti különbségeket, és a játszmák szintjén nem kihasználni akarják a célközönségüket.
Online marketing & pszichológia 11 csillagozás

Várólistára tette 9
Kívánságlistára tette 5
Kölcsönkérné 1

Kiemelt értékelések


Számos marketing könyvet olvastam már, hogy a szövegírós munkámban naprakész legyek. A legtöbb a megszokott frázisokat puffogtatja és semmi újat nem tud nyújtani. Esetleg átmegy önmarketingbe, saját maga felmagasztalásba. Ez a kötet viszont szakított a hagyományos modellel és inkább erős, szakmai anyagot hozott össze. Kevésbé emészthető és borzasztóan tömény, de tele van hozzáadott értékkel, ötletekkel, fontos információkkal.
Bővebben:
https://read-blog.blog.hu/2023/07/31/dajka_gabor_online…


Sas István után Dajka Gábor lett a kedvenc marketingesem. Színvonalas, hiánypótló könyvet olvashattam, ami tankönyvként is megállná a helyét.
Hogy kinek ajánlom? Azoknak, akik belefáradtak a hazai marketinges könyvekbe…


Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia című könyve lenyűgözően hozta össze a marketing és pszichológia világát. A könyv hatalmas tudásanyagot nyújtott, ami megváltoztatta a digitális marketingről alkotott nézeteimet.


Ezt a könyvet be kell tiltani!
A szerző, azaz Gábor elmondta, hogy 400 pszichológiai könyvet olvasott el, csak azért, hogy befolyásolni tudja a fogyasztókat!


Az előző két könyve csalódás volt, de három a magyar igazság elvén: ez ütős lett!
Végre egy igazi szakmai könyvet olvashatunk egy magyartól.


★★★★★ – Az Online Marketing és Pszichológia című könyv egy valódi mestermű minden marketing szakember számára. A szerző rendkívüli módon egyesíti az online marketing technikákat a pszichológia tudományával, hogy bemutassa, hogyan alakíthatunk ki eredményes és hatékony marketing stratégiákat.


Alapvetően tetszett a könyv. De lehetne benne sokkal több kép, hogy szórakoztatóbb legyen az olvasás. Vagy nem tudom, lehetett volna szellősebben is megírni, hogy ne legyen ennyire szakmai.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Sas István: Reklám és pszichológia 90% ·
Összehasonlítás - Wictor Charon: Önmenedzselés felsőfokon ·
Összehasonlítás - Szeles Péter: A hírnév ereje ·
Összehasonlítás - Melissa Müller: Az áruvilág kicsi királyai ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve ·
Összehasonlítás - Virányi Péter: Több mint reklámtörténelem ·
Összehasonlítás - Szokács Eszter: Eladó az egész világ ·
Összehasonlítás - Neumann-Bódi Edit – Gyulavári Tamás – Mitev Ariel – Neulinger Ágnes – Simon Judit – Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása ·
Összehasonlítás - Szeles Péter: Arculatelmélet – A hírnév ereje ·
Összehasonlítás