Én ​megmondtam 0 csillagozás

Elkerülhető bukások az üzleti világban
Dajka Gábor: Én megmondtam

Miért jött létre ez a könyv?

A legtöbb vállalkozó nem tud stratégiában gondolkodni. Többségük hasraütésszerűen hoz létre céget, holott ennek meglennének a maga időrendi lépései. Kihagyják a marketing-tanácsadást, a stratégiafelépítést, az éves marketingtervet, a piaci igények felmérését, a pozícionálás lehetőségeit, stb… így már csak akkor keresnek fel egy marketinges szakembert, amikor napról napra, hétről hétre sem keletkezik forgalmuk. Ebben a könyvben összeszedtem a több, mint tíz éves tapasztalataimat. Ezeket a hibákat a kezdő és nem kezdő vállalkozók a leggyakrabban elkövetik. A minták típushibákat mutatnak be, amiket ki lehetett volna küszöbölni. Szeretném, ha az olvasó vállalkozása egy sikertörténet lenne. Több millió forintot szeretnék megspórolni a könyvforgatóimnak.

>!
156 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786150081113

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Kasza Tamás: A kommunikáció mestere
Brian Tracy: A siker kézikönyve
M. J. De Marco: Gyorsítósáv a milliókhoz
Robin Sharma: A rang nélküli vezető
Tim O'Reilly: WTF?
Yvonne Dederick: Pályakezdő milliárdosok
Mark Fisher: A lusta milliomos
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Donald J. Trump – Robert T. Kiyosaki: Miért szeretnénk, hogy gazdagodj
Spencer Johnson – Larry Wilson: Egyperces üzletkötő iskola