Én ​megmondtam 0 csillagozás

Elkerülhető bukások az üzleti világban
Dajka Gábor: Én megmondtam

Miért jött létre ez a könyv?

A legtöbb vállalkozó nem tud stratégiában gondolkodni. Többségük hasraütésszerűen hoz létre céget, holott ennek meglennének a maga időrendi lépései. Kihagyják a marketing-tanácsadást, a stratégiafelépítést, az éves marketingtervet, a piaci igények felmérését, a pozícionálás lehetőségeit, stb… így már csak akkor keresnek fel egy marketinges szakembert, amikor napról napra, hétről hétre sem keletkezik forgalmuk. Ebben a könyvben összeszedtem a több, mint tíz éves tapasztalataimat. Ezeket a hibákat a kezdő és nem kezdő vállalkozók a leggyakrabban elkövetik. A minták típushibákat mutatnak be, amiket ki lehetett volna küszöbölni. Szeretném, ha az olvasó vállalkozása egy sikertörténet lenne. Több millió forintot szeretnék megspórolni a könyvforgatóimnak.

>!
156 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786150081113

Kívánságlistára tette 3


Hasonló könyvek címkék alapján

Kasza Tamás: A kommunikáció mestere
Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A budapesti úrinő magánélete
B. E. Belle: Árvák
Baráth Viktória: Az igazság árnyékában
Robert Iger: Hullámvasút egy életen át
N. Simon Barbara: A szerelem üzlete
M. J. DeMarco: Gyorsítósáv a milliókhoz
B. E. Belle: Társkeresők
Budai Lotti: A parfümkészítő
Robin Sharma: A rang nélküli vezető