Jó ​üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése 5 csillagozás

Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése

A Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó – kezdő munkavállalótól a vezetőig –, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.

>!
Libri, Budapest, 2018
320 oldal · ISBN: 9789634334682 · Fordította: Dövényi Ibolya
>!
Libri, Budapest, 2018
320 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789634333456 · Fordította: Dövényi Ibolya
>!
Lexecon, 2009
236 oldal · ISBN: 9638804723 · Fordította: Szendi Gábor

Kedvencelte 1

Most olvassa 2

Várólistára tette 12

Kívánságlistára tette 14


Kiemelt értékelések

>!
László_Benedek
Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése

Talán a legjobb amit olvastam Csíkszentmihályitól. Vezetőknek, és leendő vezetőknek szinte kötelező, akik szeretnének a részesei lenni a jelenleg zajló paradigmaváltásnak.


Hasonló könyvek címkék alapján

Nógrádi Bence: Hétköznapi harcosok II.
Jánosa András: Üzleti intelligencia alkalmazások
Varga Zsuzsa: A pénz dicsérete
Kulcsár Balázs: A kiszervezés
Rekettye Gábor: Az ár a marketingben
Nádor Éva: Az üzleti tanácsadás marketingje
Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció
Máté Krisztina: Az első millióm
Hofmeister-Tóth Ágnes: Fogyasztói magatartás
Veiszer Alinda: Bridge generáció