Hosszú ​farok 11 csillagozás

A végtelen választék átírja az üzlet szabályait
Chris Anderson: Hosszú farok

„Az ​internetes hosszúfarok-jelenség a televízió 50 évvel ezelőtti elterjedése óta a legnagyobb változást hozza a média számára. Chris Anderson mesteri módon mutatja be a görbe csúcsán túl húzódó területet és jelentőségét. Mindenkinek ajánlom, akit érdekel a média – sőt akit érdekel a társadalmunk, és az, hogy merre tart.”

Rob Glaser, a RealNetworks vezérígazgatója

„A technológia és az internet összezsugorítja a világot és összeköti egymással a részeit. A Hosszú farok az első olyan könyv, amely pontos magyarázattal szolgál arról, miért rejlik nagy üzleti lehetőség a piaci rések elérésében.”

Terry Semef, a Yahoo! vezérigazgatója

„Anderson lenyűgözően térképezi fel a digitális technológiák hatására létrejött világ különleges és lényeges vonásait. Nem gazdaságról, hanem gazdaságokról van itt szó. Az ésszerű szabályalkotás és a sikeres üzlet kulcsa egyaránt ezen gazdaságok működésének megértésében rejlik. Az összes többi gazdasági könyvet elfelejthetjük:… (tovább)

Eredeti mű: Chris Anderson: The Long Tail

>!
266 oldal · ISBN: 9789639686205 · Fordította: Darnyik Judit

Most olvassa 3

Várólistára tette 8

Kívánságlistára tette 9


Kiemelt értékelések

>!
pingween
Chris Anderson: Hosszú farok

Chris Anderson: Hosszú farok A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

annak az alapvető gondolkodás- és szemléletmódváltásnak a hátterét írja le, ami az internettel együtt beköszöntött, legfeljebb sokan nem hajlandóak észrevenni. akinek bármilyen módon kötődik a vállalkozása az internethez, annak érdemes elolvasnia. bár érzésem szerint elég bő lére van eresztve, sokszor túlmagyarázva a nyilvánvalót.

>!
egy_ember
Chris Anderson: Hosszú farok

Chris Anderson: Hosszú farok A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

… A long tail megváltoztathatja az információszerzés gyakorlatát is. Az információhoz való hozzáférés bármely témában leginkább néhány jelentős forrás segítségével történik (például az indexet vagy az origót olvassuk, a híradót nézzük, ha hírekre van szükségünk), azonban létezik még a hozzáférésnek egy fokozatosan kisebb gyakoriságú, de annál változatosabb formája, melyet a mainstream médiumok nem tudnak lefedni. Ez játékteret, megélhetési lehetőséget nyújt kisebb tartalomszolgáltatók számára is. (Például speciális témájú híroldalak böngészése, vagy (hír)keresők használata, vagy akár az Irakban szolgáló amerikai katonák blogjai.) Anderson arról is ír, miért érezzük magunkat kényelmetlenül a Wikipedia, a Google, vagy a blogok használatakor. A hagyományos, nagy tudású, tekintélyes szerkesztők által hitelesített médiával szemben ezek az információforrások valószínűségi elven működnek, kis mintával elég rossz eredményt adnak, de a minta növekedésével egyre pontosabbak lesznek. A blogok olyan szűk érdeklődési területeket képesek lefedni, amire a mainstream sajtó soha nem lenne képes.

>!
tigabor
Chris Anderson: Hosszú farok

Chris Anderson: Hosszú farok A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

Többet vártam a könyvtől. Maga az alapgondolat, a „long-tail” jelenség megragadása jó, újszerű, hasznos, de 20 oldalon le lehet írni mindazt, ami a könyvben benne van. A lényeget talán kettőn is. (Szerintem semmi nem tett érdemben hozzá a szerző az eredeti cikkhez képest, amelyben bevezette a címben szereplő fogalmat.)

>!
Múzsa
Chris Anderson: Hosszú farok

Chris Anderson: Hosszú farok A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

Amikor rájössz arra, hogy tök fölöslegesen olvastál el egy könyvet a zh-ra, felbecsülhetetlen.
Amúgy érdekes volt. :)

>!
Zsuzsanna
Chris Anderson: Hosszú farok

Chris Anderson: Hosszú farok A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

Annak aki (újra)pozicionáláson töri a fejét, és/vagy szeretne egy eddig ismeretlen célpiacot kiaknázni nagyon sok ötletet adhat.


Hasonló könyvek címkék alapján

Daniel S. Janal: Online marketing kézikönyv
Eszes István – Bányai Edit: Online marketing
Kócsó László: Online aranybánya
Larry Weber: Marketing a hálón – Vállalati és közösségi honlapok, blogok
Damjanovich Nebojsa: E-mail marketing
Brandon Eley – Shayne Tilley: Online Marketing Inside Out
Leonard S. Hawkins: Hogyan legyünk sikeresek a NetWork Marketingben
Kerekes Pál – Kiszl Péter – Takács Dániel: E-könyvészet
Francis W. Scott: Távol mindentől
Cynthia D'Amour: Networking