Chikán Attila (szerk.) · Wimmer Ágnes (szerk.)

Üzleti ​fogalomtár 1 csillagozás

Chikán Attila – Wimmer Ágnes (szerk.): Üzleti fogalomtár

Aligha lehet nagyobb értéke egy szakkönyvnek, mint az, hogy szakmailag hiteles, stílusa ugyanakkor közérthető, világos. Az Üzleti fogalomtár szócikkei ilyenek, bízvást ajánlható tehát menedzsereknek, kutatóknak és az üzleti világgal barátkozó szélesebb közönségnek is. (Martin József Péter, a Figyelő főszerkesztője)

>!
Alinea, Budapest, 2003
280 oldal · ISBN: 9638630671

Várólistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Bolya Árpád: Six sigma
Robert T. Kiyosaki – Sharon L. Lechter: Mielőtt feladnád az állásodat
Baracskai Zoltán – Velencei Jolán: Profi stratéga
Eli Goldratt – Jeff Cox: A cél
Peter Szabó – Daniel Meier – Hankovszky Katalin: Rövid és tartós coaching
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Sajtos László – Mitev Ariel: SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv
Vörös József: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment
Stefan Stern – Cary Cooper: A menedzsment mítoszai
Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve