Bevezetés ​a településmarketingbe 0 csillagozás

Boros Lajos – Garamhegyi Ábel: Bevezetés a településmarketingbe

A ​jegyzetben többnyire településmarketingről beszélünk. Ennek oka, hogy kutatásainkat elsősorban nagy- és középvárosokon végeztük, ugyanis leginkább számukra adottak a lehetőségek mind pénzügyi, mind humán erőforrás, mind közigazgatási szempontból marketing kampányok tervezésére és lebonyolítására. Ezeken túl legerősebben talán közöttük jelentkezik a piaci verseny és ezzel a szükségszerűség a lehetőségek kiaknázására. Azonban megállapításaink általában kisebb és nagyobb területi egységekre (falvak, megyék, régiók) is alkalmazhatóak, sőt reményeink szerint alkalmazásra is kerülnek. Az angol place marketing mintájára használjuk a „helymarketing” kifejezést is – ezzel is érzékeltetni kívánjuk, hogy a bemutatott elméletek, módszerek többféle területi szintre is érvényesek. A jegyzetet sokféle olvasóközönségnek szántuk: reményeink szerint a leírtak hasznosak lehetnek a geográfusoknak, közgazdászoknak, szociológusoknak, illetve mindazoknak, akik lakókörnyezetük életminőségét… (tovább)

>!
JATEPress, Szeged, 2010
ISBN: 9789633150184

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak
Varga Péter: RendezvényBiblia
Gál Kristóf: Látogatókból vevőt
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak