A jegyzetben többnyire településmarketingről beszélünk. Ennek oka, hogy kutatásainkat elsősorban nagy- és középvárosokon végeztük, ugyanis leginkább számukra adottak a lehetőségek mind pénzügyi, mind humán erőforrás, mind közigazgatási szempontból marketing kampányok tervezésére és lebonyolítására. Ezeken túl legerősebben talán közöttük jelentkezik a piaci verseny és ezzel a szükségszerűség a lehetőségek kiaknázására. Azonban megállapításaink általában kisebb és nagyobb területi egységekre (falvak, megyék, régiók) is alkalmazhatóak, sőt reményeink szerint alkalmazásra is kerülnek. Az angol place marketing mintájára használjuk a „helymarketing” kifejezést is – ezzel is érzékeltetni kívánjuk, hogy a bemutatott elméletek, módszerek többféle területi szintre is érvényesek. A jegyzetet sokféle olvasóközönségnek szántuk: reményeink szerint a leírtak hasznosak lehetnek a geográfusoknak, közgazdászoknak, szociológusoknak, illetve mindazoknak, akik lakókörnyezetük életminőségét… (tovább)
Bevezetés a településmarketingbe 0 csillagozás
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing 95% ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok 91% ·
Összehasonlítás - Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Varga Péter: RendezvényBiblia ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Látogatókból vevőt ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak ·
Összehasonlítás