Ez a könyv elsősorban a gyakorlati szakembereknek, vállalatvezetőknek szól, akik érzékelik, hogy az évezred végére új versenyfeltételek alakultak ki a gazdaságban. A verseny globális és totális lett, s hosszú távon csak az győzhet benne, aki képes elegendő értéket teremteni ügyfeleinek és cége tulajdonosainak. E cél megvalósításához állandóan változtatni kell, a változást a cég „normális állapotává” kell tenni. A könyv taglalja az új módszereket, a verseny új feltételeit, a vezetést befolyásoló fontosabb környezeti jelenségeket és trendeket felhívja a figyelmet a vállalati erőforrások fokuszálására, a jövőkép elfogadtatásának fontosságára, de nem kerüli meg azt a kérdést sem, hogy a vállalatoknak, illetve azok vezető testületeinek tulajdonképpen kinek az érdekeit kell szolgálniuk. A mondanivalót gazdag példaanyag illusztrálja közel félszáz vállalat vezetőinek (közöttük a GE, IBM, Unilever, Intel, Novell, Levi Strauss, Xerox, Johnson & Johnson, British Airways) gyakorlatát… (tovább)
Vállalatvezetés felsőfokon 0 csillagozás
>!
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Vezetőképző Intézet, Budapest, 1997


268 oldal · ISBN: 9635031661
Hasonló könyvek címkék alapján
- Laki Mihály – Szalai Júlia: Vállalkozók vagy polgárok ·
Összehasonlítás - Lövey Imre – Manohar S. Nadkarni: Az örömteli szervezet ·
Összehasonlítás - Jan Zieleniewski: Szervezés és vezetés ·
Összehasonlítás - Ernyes Mihály: A magyar rendőrség története I. ·
Összehasonlítás - Paul Allen: Az ötletember ·
Összehasonlítás - Adam Lashinsky: Az Apple kulisszatitkai ·
Összehasonlítás - Rupert Butler: A Gestapo ·
Összehasonlítás - Dinya László: Szervezetek sikere és válsága ·
Összehasonlítás - Ladó László: Szervezéselmélet és -módszertan ·
Összehasonlítás - Clara Shih: A Facebook kora ·
Összehasonlítás