Bevezetés ​a vizuális kommunikációba 6 csillagozás

Bo Bergström: Bevezetés a vizuális kommunikációba

A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára.
Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.
A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Scolar Design Scolar

>!
Scolar, Budapest, 2019
240 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789635090549
>!
Scolar, Budapest, 2009
240 oldal · ISBN: 9789632441153

Most olvassa 5

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 22


Kiemelt értékelések

Batus>!
Bo Bergström: Bevezetés a vizuális kommunikációba

A stílus megnyerő, a kivitelezés még inkább, de mégis hiányérzetem van a könyvvel kapcsolatban. Leginkább az zavart, hogy kevéssé szakszerű, sokkal inkább laikusoknak készült, mint szakembereknek, ráadásul túl sok jelentéktelen háttér információt tartalmaz (például szinte minden fejezetben leírja, hogy hogyan jutunk el a megrendelőtől a kész termékig, így vizuális kommunikáció helyett egy cég működésébe kapunk bepillantást).


Népszerű idézetek

Batus>!

Minden nap, minden órában eddzük agyunkat, már életünk első évében, amikor folyton új nehézségekkel birkózunk meg, az asztalra mászástól kezdve a váza feldöntésén át a filctoll megevéséig.

89. oldal (kreativitás)

Batus>!

Az ideális szöveg olyan, mint egy cápa: az elején harap, a közepén vaskos izmok, a végén pedig erőteljes uszony található.

114. oldal (Szöveg)


Hasonló könyvek címkék alapján

Marshall McLuhan – Quentin Fiore: Médiamasszázs
Virányi Péter: Fogalomtár a reklámról
Szabó D. Tamás: Médiatervezés a reklámban
Incze Kinga – Pénzes Anna: A reklám helye 2.0
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!
Szlanka András: Hat évtized reklámvilága
Forgács Erzsébet: Nyelvi játékok
Hargitai Lilla (szerk.): Reklám, vagy amit akartok