E-mail-marketing 2 csillagozás

A hírlevelezés alapjai esettanulmányokkal
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing

Egyetlen hírlevéllel kampányokat, cégeket menthetsz meg. Az e-mail-marketing személyes aranybányád lehet, ha tudod, pontosan hogyan használd.

Az egyik legerősebb online marketingcsatornád, a megtérülése hatalmas – de ha profi akarsz lenni, tanulnod kell.
A Kreatív Kontroll szövegírói csapata hosszú évek minden tapasztalatát feldolgozta ebben a könyvben. A szakmai blog szerkesztésében Sipos Zoltánhoz csatlakozó Vavrek Balázs, Benyó Dániel és Csák Viktor több százezer kiküldött levél alapján szóról szóra mutatja be, hogyan épülnek fel a leghatékonyabb e-mailek.
Mindezt több mint egy tucat részletes útmutatóban és esettanulmányban, melyek tudásanyaga korábban nem volt nyilvánosan elérhető.
Ha még ma sem hiszel az e-mail-marketingben, ez a kötet semmit sem taníthat neked.
Ha viszont komolyan vállalkozói vagy marketingszakmai sikerre törekszel, ez lesz a fordulópont, mert vérbeli profi eDM-profit képzünk belőled.

>!
Kreatív Kontroll, Budapest, 2017
140 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789638985750

Most olvassa 1

Várólistára tette 4

Kívánságlistára tette 4


Kiemelt értékelések

Wandamaci P>!
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing

Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing A hírlevelezés alapjai esettanulmányokkal

A munkám miatt olvastam el ezt a könyvet és meg kell mondjam határozottan tetszett.
Tartottam tőle, hogy túl száraz és unalmas lesz, de nem, sőt épp ellenkezőleg.
Megnevettetett, de komolyan néhol nagyon jókat nevettem rajta, tetszik a szerző stílusa.
Sokat tanultam belőle, biztos, hogy használni fogom az olvasottakat, több helyen is elgondolkodtatott.
Sok tippet,trükköt, apróságot el lehet lesni, ami végeredményben mégis sokat számít.
Nem egy féltégla, de velős. Hasznos olvasnivaló, akit érdekel a téma vagy ehhez kapcsolódó munkát végez.


Hasonló könyvek címkék alapján

Jeff Walker: Launch
Balogh Ottó: Alfavezér
Kiss Mariann: Marketing
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog
Törőcsik Mária: Vásárlói magatartás – Ember az élmény és a feladat között
Susan Eastman – Douglas Ferguson – Robert Klein (szerk.): Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón
Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?