Marketing ​alapismeretek 7 csillagozás

Bauer András – Berács József – Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek Bauer András – Berács József – Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek Bauer András – Berács József – Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek

Egy könyv a marketingről, amely segít megérteni, hogy minden vállalati működés alapja a vevői igények megértése és kielégítése. Bemutatja, hogy mi a marketing szerepe a gazdaságban és a társadalomban, úgy, hogy megalapozott elméleti hátteret nyújt, miközben élő, mindennapjainkban szereplő példákat használ.
A bolognai folyamathoz igazodó könyv letisztult formában adja közre a marketing alaptételeit, miközben segít eligazodni a legmodernebb alkalmazásokban. Az általános üzleti, piaci környezetből és a központi szerepet játszó vevőkből kiindulva bemutatja a különféle marketingeszközöket, majd azok működési sajátosságait. A könyv tartalmi filozófiája egyszerű: a legjobb forrásokat felhasználva közérthetően mutatja be a kulcsfogalmakat, minden esetben példák alkalmazásával.
A szerzők kiemelt fontosságot tulajdonítanak a minden fejezet végén megtalálható feladatoknak, eseteknek, az Internetes kapcsolódások felsorolásának és a könyv végén szereplő glosszáriumnak.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Bologna - tankönyvsorozat Aula

>!
Akadémiai, Budapest, 2018
452 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789630595025
>!
Akadémiai, Budapest, 2017
452 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789630598705
>!
Akadémiai, Budapest, 2016
452 oldal · ISBN: 9789630597364

3 további kiadás


Most olvassa 2

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 6

Kölcsönkérné 3


Kiemelt értékelések

Ivenn P>!
Bauer András – Berács József – Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek

Egészen megemészthető tankönyv, logikusan felépítve. Sajnos csak a 2007-es kiadáshoz tudtam hozzáférni, ezért a legtöbb példa már nem volt aktuális, de a marketing alapdefinícióit, szakkifejezéseit és jellemzőit szépen bemutatta.
Minden lényeges ágra kitért, erre már lehet tovább építeni az ismereteket. Aki érdeklődik a téma iránt, annak ajánlom, de mindenképpen inkább a legújabb kiadást szerezze be!


Hasonló könyvek címkék alapján

Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Barátné Hajdu Ágnes – Babiczky Béla: Bevezetés az információkereső nyelvek elméletébe és gyakorlatába
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Kiss Mariann: Marketing
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Vercseg Ilona: Közösség és részvétel
Gazdag László: A menedzsment alapjai
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing