Egy könyv a marketingről, amely segít megérteni, hogy minden vállalati működés alapja a vevői igények megértése és kielégítése. Bemutatja, hogy mi a marketing szerepe a gazdaságban és a társadalomban, úgy, hogy megalapozott elméleti hátteret nyújt, miközben élő, mindennapjainkban szereplő példákat használ.
A bolognai folyamathoz igazodó könyv letisztult formában adja közre a marketing alaptételeit, miközben segít eligazodni a legmodernebb alkalmazásokban. Az általános üzleti, piaci környezetből és a központi szerepet játszó vevőkből kiindulva bemutatja a különféle marketingeszközöket, majd azok működési sajátosságait. A könyv tartalmi filozófiája egyszerű: a legjobb forrásokat felhasználva közérthetően mutatja be a kulcsfogalmakat, minden esetben példák alkalmazásával.
A szerzők kiemelt fontosságot tulajdonítanak a minden fejezet végén megtalálható feladatoknak, eseteknek, az Internetes kapcsolódások felsorolásának és a könyv végén szereplő glosszáriumnak.
Marketing alapismeretek 7 csillagozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Bologna - tankönyvsorozat Aula
Most olvassa 2
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 6
Kölcsönkérné 3
Kiemelt értékelések
Ivenn P>!
Egészen megemészthető tankönyv, logikusan felépítve. Sajnos csak a 2007-es kiadáshoz tudtam hozzáférni, ezért a legtöbb példa már nem volt aktuális, de a marketing alapdefinícióit, szakkifejezéseit és jellemzőit szépen bemutatta.
Minden lényeges ágra kitért, erre már lehet tovább építeni az ismereteket. Aki érdeklődik a téma iránt, annak ajánlom, de mindenképpen inkább a legújabb kiadást szerezze be!
Hasonló könyvek címkék alapján
- Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing 95% ·
Összehasonlítás - Barátné Hajdu Ágnes – Babiczky Béla: Bevezetés az információkereső nyelvek elméletébe és gyakorlatába ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Kiss Mariann: Marketing ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe ·
Összehasonlítás - Vercseg Ilona: Közösség és részvétel ·
Összehasonlítás - Gazdag László: A menedzsment alapjai ·
Összehasonlítás - Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás