Sikeres ​marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére 0 csillagozás

Barry J. McLeish: Sikeres marketingstratégiák nonprofit szervezetek részére

A ​nonprofit szervezetek a teljes amerikai gazdaságnak több, int egynegyedét teszik ki. Peter Drucker szerint a nonprofit világ Amerika legnagyobb foglalkoztatója. „Minden második felnőtt – összességében több, mint 80 millió ember – tevékenykedik, mint önkéntes segítő, átlagosan körülbelül heti öt órát áldozva egy vagy több nonprofit szervezetre.” Ha fizetést kapnának, bérük – a minimálbér szintjén számolva 150 millió dollárra rúgna, ami a GNP 5%-a. A nonprofit szférába, amely mind a profitorientált üzleti világgal, mint pedig a kormánnyal együttműködik, oktatási és egészségügyi intézmények, vallási és bajtársi szervezetek, önkéntes segítő csoportok, szociális-jóléti szervezetek, különféle egyesülések és társaságok tartoznak. Főként olyan területeken tevékenykednek, amelyek mind a profitérdekelt szervezetek, mind pedig a kormányzati intézmények érdeklődésén kívül állnak, elsősorban tehát társadalmi felelősségről tanúskodó, szolgálat-jellegű célokat tűznek maguk elé. Ugyanezen… (tovább)

>!
CO-NEX, Budapest, 1997
246 oldal · ISBN: 9638401257

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Gottgeisl Rita – Láng Noémi: Nonprofit kézikönyv
Pontyos Tamás: Fokról fokra
Pavluska Valéria: A nonprofit szektor
Czike Klára – Bartal Anna Mária: Önkéntesek és nonprofit szervezetek
Bartal Anna Mária: Nonprofit elméletek, modellek, trendek
Csizmár Gábor – Nemoda István: Hogyan szerezzünk pénzt?
Kahulits Andrea: Nonprofit jogi iratminták
Harsányi László (szerk.): Átfogó nonprofit menedzsment
Randy Gage: Az első kör Te magad vagy!
Nógrádi Bence: Mikor Leszel Milliomos? I.