Széles tantárgyi szerkezetet felölelő, igényes szakmai szempontok alapján összeállított óratervgyűjtemény kerül a kötetet forgató olvasó kezébe. A 36 terv 14 tárgy területét érinti, és behálózza a közoktatás valamennyi szakaszát.
Az óratervek körültekintő munkáról árulkodnak. Minden terv alkalmas arra, hogy kisebb-nagyobb módosítással bárki alkalmazza saját munkája során, s ez különösen nagy segítség lehet azok számára, akik most készülnek pedagóguspályára, illetve azoknak, akik most értelmezik át tanári szerepeiket, most keresnek választ a munkájuk során felmerülő kérdésekre.
A kötet reflexiókat tartalmazó része újdonság lehet a pedagógiai szakirodalom hazai világában, mivel itt olyan írásokat találunk, amelyek egy-egy pedagógus vagy pedagógusnak készülő fiatal személyes érzéseit, gondolatait tartalmazzák. Így nemcsak a befejezett munka végső eredményeit látja az olvasó, hanem azokat a gyakran keserves folyamatokat is, amelyeket a munka során éltek át, gyűjtöttek a… (tovább)
A kritikai gondolkodás fejlesztése II. 1 csillagozás
Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei
Kívánságlistára tette 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- Maróti Andor: A tanuló felnőtt ·
Összehasonlítás - Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció ·
Összehasonlítás - B. Szabó János: A tatárjárás 97% ·
Összehasonlítás - Nádasdy Ádám: Milyen nyelv a magyar? 95% ·
Összehasonlítás - Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A budapesti úrinő magánélete 94% ·
Összehasonlítás - Vágyi Petra: Sémáink fogságában 93% ·
Összehasonlítás - Kálmán Béla: A nevek világa ·
Összehasonlítás - Ladó János – Bíró Ágnes: Magyar utónévkönyv 93% ·
Összehasonlítás - Simon Attila: Magyar idők a Felvidéken (1938-1945) 94% ·
Összehasonlítás - Séllei Nóra: Lánnyá válik, s írni kezd 94% ·
Összehasonlítás