Magyarországon magyarul ilyen részletességű munka az idegen nyelvek tanításáról még nem jelent meg. A szerző célja az volt, hogy emelje a nyelvpedagógiai tudatosság szintjét mindazokban, akik az idegen nyelvek tanításával foglalkoznak. így könyve alapvető tananyag az idegen nyelvi tanárképzésben és továbbképzésben, vagyis főként az idegen nyelv szakos egyetemi és főiskolai hallgatókhoz, valamint oktatóikhoz szól. Hasonlóképpen alapvető tananyag az alkalmazott nyelvészeti, nyelvpedagógiai, illetve általában a pedagógiai és pszichológiai doktori programok hallgatóinak. A legfontosabb az, hogy az aktív nyelvtanárok kezébe eljusson e könyv. A szűkebb szakmai érdeklődésen túl a könyv nyelvezete és stílusa lehetővé teszi, hogy a széles nagyközönség, főként az idegen nyelveket tanulók, nyelvvizsgázók, fordítással és tolmácsolással foglalkozók, illetve az idegen nyelvek iránt érdeklődők is haszonnal forgathassák, különösen ha szeretnék megérteni azokat a pszichológiai és nyelvi… (tovább)
Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és gyakorlata 1 csillagozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Nyelvpedagógia Nemzeti Tankönyvkiadó
Most olvassa 2
Várólistára tette 7
Kívánságlistára tette 2
Kiemelt értékelések
Daniella78>!
Ez valami fantasztikus volt! Csak bele akartam olvasni és nem tudtam letenni. :)
Mint autonóm nyelvtanuló roppantul élvezetesnek és hasznosnak találtam ezt a könyvet, még azok a történeti részek is, melyekről azt hittem, majd untatni fognak, teljesen beszippantottak. A könyv vonzerejének eredője nemcsak a téma érdekessége, hanem Bárdos Jenő pazar és utánozhatatlan stílusa, mely az olykor szárazabbank tűnő területeknek is oázisa lesz. Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a könyvet, akit a nyelvtanulás és nyelvoktatás érdekel, nyilván az elmúlt 20 évben nagyon sok új trend kelt szárnyra, mégis a könyv elévülhetetlen gondolatokat, módszertani fogásokat közvetít.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Mario Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése ·
Összehasonlítás - Dálnoki-Fésűs András: A nyelvoktatás-nyelvtanulás dilemmái és útválasztásai ·
Összehasonlítás - Csapó Benő – Zsolnai Anikó (szerk.): Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában ·
Összehasonlítás - Benő Attila – Fazakas Emese – Zsemlyei Borbála (szerk.): Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában ·
Összehasonlítás - Holló Dorottya – Kontráné Hegybíró Edit – Tímár Eszter: A krétától a videóig ·
Összehasonlítás - Jesztl József – Lencse Máté: Társasjáték-pedagógia 97% ·
Összehasonlítás - Paul Ginnis: Tanítási és tanulási receptkönyv ·
Összehasonlítás - Szili Katalin: Vezérkönyv a magyar grammatika tanításához ·
Összehasonlítás - Szalai Gabriella: Így könnyű az angol! ·
Összehasonlítás - Rudolf Steiner: Általános embertan, mint a pedagógia alapja ·
Összehasonlítás