Iskolaszervezési ​stratégiaváltás 0 csillagozás

Mit tehetünk a tanulói létszám megtartásáért?
Barbarics Györgyi: Iskolaszervezési stratégiaváltás

A ​folyamatosan változó körülmények arra késztetik az iskolákat, hogy újragondolják küldetésüket, működésük alapfilozófiáját, és elinduljanak egy olyan úton, amely struktúrájában és a tanítás-tanulás egész folyamatában új, a megváltozott vevői és környezeti igényekhez igazodó célokat tűz maga elé. A tanulólétszám csökkenő tendenciáját, az iskolaváltások visszaszorítását csak minőségi szolgáltatásokkal és hatékony marketingtevékenységgel lehet mérsékelni vagy megfordítani.

A szülői igények átformálódnak. Változik az iskolával kapcsolatos fogyasztói attitűd. A rugalmas alkalmazkodás a piaci és partneri igényekhez, a szükségletek felkutatása, a szolgáltatás minőségének javítása, a piaci résztvevők elégedettségének vizsgálata, a munkatársak szemléletének tudatos formálása mind-mind elengedhetetlen feladata annak az intézménynek, amely meg akarja tartani a diákjait. Az iskolai marketingtevékenység sikeres megvalósításának alapvető feltétele, hogy az eladó (iskola) és a… (tovább)

A következő kiadói sorozatban jelent meg: IntézményVezetés Raabe Klett

>!
Raabe Klett, Budapest, 2022
98 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789635780402

Hasonló könyvek címkék alapján

Henry Mintzberg: Stratégiai szafari
Les Binet – Sarah Carter: Hogyan (ne) tervezz?
Gino Wickman – Mike Paton: Vedd kezedbe a vállalkozásod
Jim Lancaster – Emily Adams: A menedzsment munkája
John Doerr: Mérd, ami számít!
Chip Heath – Dan Heath: Megragad
Fehér Norbert: A Lean Six Sigma folyamatfejlesztés kézikönyve
Armin Rohm: Változásmenedzsment a szervezetekben
Chikán Attila – Wimmer Ágnes (szerk.): Üzleti fogalomtár
Karoliny Mártonné: Emberi erőforrás menedzsment a közszolgálatban