A vizuális kultúra pedagógiájának a vizualitás tudományos értelmezésére kell épülnie. Ezért a vizuális kultúrát horizontális és történeti kitekintésben átgondolva a tankönyvnek le kell írnia és értelmeznie kell a vizualitás szerepét a megismerésben, a vizuális kommunikáció jelenségeit, valamint a megismerésben és a kommunikációban virulens sokféleségben működő képjelenségeket. A tankönyv mindezt vizuális ismeretekké dolgozza fel úgy, hogy közben leírja a vizuális nevelést mint szemlélet, képesség és készségfejlesztő pedagógiát, amely a megismerés, a gondolkodás és a tevékenységek folyamataiban fejleszti mindenekelőtt a megismerő vizuális, a vizuális gondolkodási és tevékenységi képességeket.
Vizuális megismerés, vizuális kommunikáció 4 csillagozás
Várólistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Blaskó Ágnes – Margitházi Beja (szerk.): Vizuális kommunikáció ·
Összehasonlítás - Katus László: A modern Magyarország születése 95% ·
Összehasonlítás - Andor György: Üzleti gazdaságtan ·
Összehasonlítás - Agócs Tamás: Buddhista ismeretelmélet ·
Összehasonlítás - Kiss Jenő (szerk.): Magyar dialektológia ·
Összehasonlítás - Walter Murch: Egyetlen szempillantás alatt 92% ·
Összehasonlítás - Vincze Teréz: Szerző a tükörben ·
Összehasonlítás - Borsy Zoltán: Általános természetföldrajz ·
Összehasonlítás - Iványi Miklós: Hídépítéstan – Acélszerkezetek ·
Összehasonlítás - Bertényi Iván (szerk.): A történelem segédtudományai 90% ·
Összehasonlítás