Túlélési ​stratégiák a magyar gazdaságban 0 csillagozás

Esettanulmányok a 2000-es évek elejéről
Balogh Eszter: Túlélési stratégiák a magyar gazdaságban

Ez ​a könyv a lehető legjobb történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb vállalatok között?
A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A Szerző „váratlan" felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a „bizalom hiányának" nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart inkább az ún. „keleti piac" jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a „nyugati", kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye a magyar nemzetgazdaság fejlődése.
dr. Farkas János

Dr. Balogh Eszter szociológus, egyetemi… (tovább)

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Károli Könyvek - Monográfia L'Harmattan

>!
L'Harmattan, Budapest, 2015
150 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632369655

Hasonló könyvek címkék alapján

Z. Kárpát Dániel: A demokrácia halála
Borvendég Zsuzsanna: A hálózat emberei
Laki Mihály – Szalai Júlia: Vállalkozók vagy polgárok?
Kovách Imre: A vidék az ezredfordulón
Molnár Attila: Versenyképesség és -stratégiák a magyar élelmiszeriparban az uniós csatlakozás tükrében
Domonkos Endre: Közép- és Kelet-Európa gazdaságtörténete 1945–1953 között
Brandl Gábor: Ötperces diagnózisok
Tar Sándor: A mi utcánk
Bihary Péter: A falka
Barak Dávid: Elásott igazság