Mi is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenhová befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing – sokszor értelmetlen – nyelvét. A filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető ökológiai… (tovább)
A mezítelen marketing 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Les Binet – Sarah Carter: Hogyan (ne) tervezz? ·
Összehasonlítás - Brian Tracy: Amit ma megtehetsz ·
Összehasonlítás - Tony Hsieh: Boldogság mint cégkultúra ·
Összehasonlítás - Kenneth Blanchard: Helyzetfüggő vezetés ·
Összehasonlítás - Pusztai Ádám: Gyakorlati játékosítás ·
Összehasonlítás - Mészáros Róbert: Köszönöm a befogadást! ·
Összehasonlítás - Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi ·
Összehasonlítás - David Heinemeier Hansson – Jason Fried: Rework ·
Összehasonlítás - Chip Heath – Dan Heath: Megragad 88% ·
Összehasonlítás - Rory Sutherland: Alkímia ·
Összehasonlítás