A ​mezítelen marketing 0 csillagozás

Ballai László: A mezítelen marketing

Mi ​is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenhová befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing – sokszor értelmetlen – nyelvét. A filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető ökológiai… (tovább)

>!
Európa, Budapest, 2000
308 oldal · puhatáblás · ISBN: 9630768011

Hasonló könyvek címkék alapján

Les Binet – Sarah Carter: Hogyan (ne) tervezz?
Brian Tracy: Amit ma megtehetsz
Tony Hsieh: Boldogság mint cégkultúra
Kenneth Blanchard: Helyzetfüggő vezetés
Pusztai Ádám: Gyakorlati játékosítás
Mészáros Róbert: Köszönöm a befogadást!
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
David Heinemeier Hansson – Jason Fried: Rework
Chip Heath – Dan Heath: Megragad
Rory Sutherland: Alkímia