A ​közösségi média mérése 0 csillagozás

Hogyan elemezd a mutatókat és hozz ki minél többet oldalaidból?
Balassa Lilla – Klausz Melinda: A közösségi média mérése

Ha egy kicsit odafigyelünk statisztikáinkra, rengeteg fejlesztést tudunk eszközölni akár fizetett piackutatás és elégedettségvizsgálat nélkül is. A közösségi média mérésből ugyanis szinte minden kideríthető, többek között az is, hogy mi a vásárlóink számára a legfontosabb? Milyen típusú tartalmat kedvelnek leginkább? Melyek a trendek az adott üzletágban?

De vajon melyik adatot érdemes mérni és hogyan? Melyik felületen milyen mutatók vannak és mit jelentenek egyáltalán az egyes mutatók? A kozossegi-media.com 5. könyvében ezekre a kérdésekre keressük a választ és segítjük az olvasókat a közösségi média mérőszámainak megértésében és helyes használatában a Facebook, Youtube, Pinterest, Instagram, Youtube és még megannyi felület esetében.

>!
Magánkiadás, Veszprém, 2015
190 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789631216165

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Megan Poore: Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
Nagy Róbert: Influencer videók készítése netre
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Leela Cyd: Így fotózz az Instagramra
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Megan A. Moreno: Szex, drogok, Facebook
Martin Baxendale: Túlélési útmutató Facebook függőknek
Lévai Richárd: Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket? 2.0