Az ezredforduló vezetői gyakorlata arra a felismerésre vezetett, hogy az emberi erőforrás a szervezeti siker egyik kritikus meghatározó tényezőjévé vált. A könyv ennek az erőforrásnak a „technológiáját” viszi közelebb az olvasóhoz. Célja kettős: egyfelől leírni az egyének, csoportok, szervezetek magatartásának, viselkedésének jellegzetességeit, törvényszerűségeit, másfelől számba venni azokat a lehetséges eszközöket, amelyekkel a vezetők mindezt befolyásolhatják a jobb szervezeti teljesítmény érdekében.
A szervezeti magatartás alapjai 4 csillagozás
Alapszakos jegyzet a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói számára
Most olvassa 2
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Berey András – Dobos Irma: Szervezés és vezető ·
Összehasonlítás - Jan Zieleniewski: Szervezés és vezetés ·
Összehasonlítás - Klein Balázs – Klein Sándor: A szervezet lelke ·
Összehasonlítás - Dobák Miklós – Antal Zsuzsanna: Vezetés és szervezés ·
Összehasonlítás - Mark Schumann – Libby Sartain: Tehetségmágnesek ·
Összehasonlítás - Lee Iacocca: Vezetőink, hol vagytok? ·
Összehasonlítás - Sean Covey: A kiemelkedően eredményes fiatalok 7 szokása 92% ·
Összehasonlítás - Shawn Achor: A boldogság mint versenyelőny 91% ·
Összehasonlítás - Jake Knapp – John Zeratsky – Braden Kowitz: Sprint ·
Összehasonlítás - Mike Losey – Sue Meisinger – Dave Ulrich: A HR jövője ·
Összehasonlítás