Neveléselmélet 6 csillagozás

Bábosik István: Neveléselmélet

A kötet a nevelés szerepét, feladatait és metodikáját is az Európai Unió elvárásaihoz igazodva tárgyalja. A nevelési folyamat bemutatása személyiségelméleti alapozású, a kézikönyv elemzi a személyiség motivációs, kognitív és biológiai sajátosságcsoportjának fejlesztési lehetőségeit. Kiemelt helyet kap a tevékenység és a felnőtt-gyerek, valamint a kortársi interakciók nevelésben betöltött funkcióinak tárgyalása, továbbá a direkt és indirekt hatásrendszert szervező nevelési módszerek részletes bemutatása, ami önmagában is jelzi a kézikönyv nevelésértelmezésének korszerűségét.
Újszerű megoldás a kiadványban, hogy a Neveléselmélet című kézikönyvet egy Neveléselméleti báziskötet egészíti ki, amely az alapvetően teoretikus jellegű kézikönyv legfontosabb problémaköreit döntően empirikus, a gyakorlatot tükröző hazai és nemzetközi szakirodalmi szemelvényekkel teszi teljesebbé és alkalmazhatóbbá.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Osiris tankönyvek Osiris

>!
Osiris, Budapest, 2004
616 oldal · ISBN: 963389655X

Most olvassa 2

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 7

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

Fanni_214>!
Bábosik István: Neveléselmélet

Az Eötvös József Főiskolán tanulás-tanítása órán volt belőle kötezelő elolvasni pár fejezetet. Nem is volt nekünk annyira fontos óvodapedagógia szakon, amit bánok is, mert megúszhattam volna, a PTE-n neveléselmélet órát. De mindn rosszban van valami jó, legalább most biztosan tudok már mindent.

Brigi007>!
Bábosik István: Neveléselmélet

Annak, aki nem akar nagyon tudományosan elmerülni a témákban szerintem főleg a könyv B részét érdemes elolvasnia, mivel ott a tanulmányok elég olvasmányosak és én több olyat is találtam, ami nagyon tetszett :)


Hasonló könyvek címkék alapján

Németh András: A reformpedagógia múltja és jelene
Cserhalmi Zsuzsa: Amit az irodalomtanításról tudni kellene…
Tóth László: Pszichológiai vizsgálati módszerek a tanulók megismeréséhez
Stöckert Károlyné: Személyiség-lélektan nevelőknek
Madarász Tiborné – Pólos László – Ruzsa Imre: A logika elemei
Sándor Éva: Fejlesztés művészettel
Bordás Sándor – Forró Zsuzsa – Németh Margit – Stredl Terézia: Pszichológiai jegyzetek
Kelemen László: A 10-14 éves tanulók tudásszintje és gondolkodása
Réthy Endréné: Motiváció a tanítási órán
Gordon Győri János: A magyartanítás mestersége – mestertanárok a magyartanításról