Útmutató ​a magyar üzleti Insta világához 3 csillagozás

#Trendek, tendenciák és eredmények egy 2018-as Instagram esettanulmány bemutatásán keresztül
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához

Mi volt az első, ami felmerült benned, hogy kellene egy Instagram fiók?

Hogyan ne bénázzak az Instán?

Mit jelent ez pontosan? xDD

Fiatalítani akartam a célközönségem,ezért kezdtem több év Facebookozás után Instagrammozni. Bár értek a kommunikációhoz, ez a felület új volt.

Például miben? :O

Mi a nyelve? Hová kell kattintani?Mi a jó hashtag?
Hánykor posztoljak? Hogy ne bénázzak?

És hogyan kezdtél neki?

Ebben Kovács Laci (a könyv egyik szerzője – a szerk.) volt a pótolhatatlan idegenvezetőm, a sikeres indulást neki köszönhetem.

Köszi Gábor!

>!
Instexperts, 2018
160 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786150035871

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 3


Hasonló könyvek címkék alapján

Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Müllner András: A császár új ruhája
Jaron Lanier: Miért töröld magad azonnal a közösségi oldalakról?
Domán Zsolt – Szőke András: Online vevőszerzés csúcsra járatva
Megan Poore: Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Balassa Lilla – Klausz Melinda: A közösségi média mérése
Nagy Róbert: Influencer videók készítése netre