For ​Good 2 csillagozás

Über die Liebe und das Leben
Ava Reed: For Good

Was würdest Du tun, wenn Du das verlierst, was Deinem Leben einen Sinn gab? Das, was Du mehr als alles andere auf dieser Welt geliebt hast. Würdest Du aufgeben? Nach dem Tod ihrer großen Liebe Ben, beginnt Charlie in Trauer zu versinken. Immer wieder erinnert sie sich an die vergangenen Zeiten, in denen sie ihn kennen- und lieben lernte. Doch der Verlust droht sie zu ersticken und blind zu machen für das, was das Leben ausmacht. Charlie zieht sich völlig zurück und beginnt zu verstehen, dass nichts je wieder so sein wird wie es einmal war.

Drachenmond, 2016
200 oldal · puhatáblás · ISBN: 9783959919616
Drachenmond, 2016
200 oldal · ASIN: B01HQWHU4I

Kedvencelte 1

Szilvi00 P>!
Ava Reed: For Good

Ava Reed: For Good Über die Liebe und das Leben

Kétségkívül a legszomorúbb könyv, amit mostanában olvastam. Fájt minden mondata, elkeserített, és mintha elszívta volna életkedvemet, noha abból nekem rengeteg van! Fájdalmasan gyönyörű történet szerelemről, életről és veszteségről. Tetszett az írónő stílusa, és az elbeszélés módja. A visszaemlékezések sokszor megdobogtatták a szívemet, néha-néha mosolyra görbült tőlük a szám, de amint visszatértünk a jelenbe, fejbe vágott a csúf valóság. Ben meghalt, és Charlie számára semmi sem lesz már a régi! Szerettem a fejezetek előtti gyönyörű verseket, és a két szereplőt is hamar a szívembe zártam.