Fülszövegek

Kétezertizenhúsz >!

Ön azért veszi meg ezt a könyvet, mert már az első pillantásra láthatja, hogy olyasmit nyújt Önnek, amit életereje és egészsége fenntartásában, sőt megjavításában bőven kamatoztathat. Nincs más teendője, mint hogy testének kondicionálására, edzésére, fitté válására naponta kétszer 15 percet szenteljen.
Az Angliában és Németországban workoutnak nevezett fitness tréning a következő ágazatokból áll: aerobik, kaliforniai stretch, balett, jóga, súlyzókkal végzett edzés, víz alatti torna, terhestorna.
E gazdag programból Ön kedvére válogathat: a könnyebb és nehezebb gyakorlatokból. Biztosan remélheti, ha kedvét és örömét leli e sokféle edzésforma napi gyakorlásában, egyre nehezebb gyakorlatok elvégzésére is képes lesz, s minden reménye megvan arra, hogy életminősége a sport révén egyre jobbá váljék.
A workout – vagy nevezzük inkább kondiconáló tornának – az első és talán az utolsó lépés ahhoz, hogy életmódját gyökeresen megváltoztassa, a napi stresszhelyzeteket jobban elviselje, a terhes, kellemetlen rutinfeladatokat könnyebben és vidámabban elvégezze.
Ne feledje: ez nem az a csodaszer, amelyért súlyos árat kell fizetni, és utána elviselni az eredménytelenséget! A kondicionáló torna nem igényel pénzbefektetést, a tornához használandó felszerelés zöme minden háztartásban megtalálható.
Nincs ebben az egész edzésprogramban semmiféle titok! De ha naponta kétszer 15 percet csak saját magának szentel, tartása feszesebbé, járása fürgébbé, fizikuma teherbíróbbá, erősebbé, élete kiegyensúlyozottabbá és vidámabbá válik.