Értékajánlat-tervezés 0 csillagozás

Alex Osterwalder – Yves Pigneur – Greg Bernarda – Alan Smith: Értékajánlat-tervezés

Az ​üzleti modell és egyes elemeinek (kiváltképp az értékajánlatoknak) a megfelelő megtervezése, illetve kialakítása a piaci sikeresség elengedhetetlen feltétele. A könyvben bemutatott vásznak és módszerek hasznos és jól vizualizált segítői ennek a feladatnak.

Az Értékajánlat-tervezés című kötet példái meggyőzik az olvasót, hogy az ügyfelek elvárásai és a termékek (szolgáltatás) által kínált előnyök közötti összhang megléte elengedhetetlen egy jól működő üzleti modellhez, a piaci sikerhez. A könyvben bemutatott eszközök ennek ellenőrzésében, létrehozásában és fenntartásában segítenek.

Az Értékajánlat-tervezés segíteni fog:
– Megérteni az értékteremtésben rejlő változatokat
– Hasznosítani csapatunk tapasztalatait és képességeit
– Elkerülni a működésképtelen ötletekkel való időpazarlást
– Megtervezni, letesztelni és azt nyújtani az ügyfeleknek, amit ők várnak.

Ajánljuk az Üzletimodell-építés című kötetet is, amely rávilágít arra, hogy… (tovább)

>!
Cser, Budapest, 2022
288 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632786773 · Fordította: Kalló Noémi

Most olvassa 1

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Eli Goldratt – Jeff Cox: A cél
Sam Atkinson: A business nagykönyve
Gino Wickman – Mike Paton: Vedd kezedbe a vállalkozásod
Sharon Rowe: Merj kicsi maradni!
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Robert Heller: Menedzserek kézikönyve
Chikán Attila – Wimmer Ágnes (szerk.): Üzleti fogalomtár
Reed Hastings – Erin Meyer: Az a szabály, hogy nincs szabály
Jim Collins: A lendkerékhatás a gyakorlatban
Kenneth Blanchard – Spencer Johnson: Az egyperces menedzser