A ​játék 0 csillagozás

Alessandro Baricco: A játék

A ​digitális forradalom hatásairól szóló – a Barbárok folytatásának tekinthető – legfrissebb könyvében Alessandro Baricco új nézőpontból vizsgálja a témát, mivel – mint mondja – ma már másképp viszonyulunk azokhoz az innovációkhoz, amelyek csupán néhány évvel ezelőtt a társadalmat még élesen megosztották. Mindaz, amitől sok ember egy-két évtizede még idegenkedett – legyen szó a Facebookról, a Skype-ról, a Youtube-ról vagy bármely alkalmazásról –, mára életünk szerves részét képezi. Baricco szavaival élve: „a forradalom beágyazódott a normalitásba”.
A játék azt a folyamatot mutatja be, hogyan változtatta meg mindennapjainkat a rohamos technológiai fejlődés, és ezen belül az innovációk áradata. Az esszékötet áttekinti az infokommunikációs technológia fejlődésének mérföldköveit, kezdve a Commodore 64-től az iphone-okon át az internetes keresőrendszerekig és a legkülönfélébb applikációkig. A szerző előző kötetéhez hasonlóan, ez a könyv is a társadalmi hatásokra helyezi a… (tovább)

>!
Helikon, Budapest, 2022
keménytáblás · ISBN: 9789634796237 · Fordította: Wiesenmayer Teodóra

Várólistára tette 19

Kívánságlistára tette 28


Hasonló könyvek címkék alapján

Mary Aiken: Cybercsapda
Györfi András – Léderer András – Paluska Ferenc – Pataki Gábor – Trinh Anh Tuan: Kriptopénz ABC
Ferenczy Pál: Hírközléselmélet
Dessewffy Tibor: Digitális szociológia
Damage: Damage Report
Martin Ford: Robotok kora
Adam Alter: Ellenállhatatlan
Fegyverneki Gergő: IKT-s ötlettár
Nicholas Carr: Hogyan változtatja meg agyunkat az internet?
Tari Annamária: Bátor generációk