Rúdra ​fel! 8 csillagozás

A rúdon végezhető saját testsúlyos gyakorlatok
Al Kavadlo: Rúdra fel!

Gyúrd ​ki a felsőtestedet, és légy a húzódzkodás mestere, ahogyan mindig is szeretted volna – erősítőgépek, súlyzók és edzőtermi bérlet nélkül!

Al Kavadlo híres sportolók személyi edzőjeként azt vallja, hogy nincs szükség edzőtermi bérletre vagy menő cuccokra ahhoz, hogy kőkeményen kigyúrd magad. Igazából semmi sem kell, csak egy húzódzkodórúd és akaraterő – a végeredmény pedig a sziklakemény izomzat.
A Rúdra fel! – A rúdon végezhető saját testsúlyos gyakorlatok kézikönyve bemutat minden húzódzkodórúdon végezhetőgyakorlatot a kétkezes függeszkedéstől egészen az egykezes húzódzkodásig. Al, a „húzódzkodórúd mestere” lépésről lépésre végigvezet az összes gyakorlaton, amelyet rendszeresen kell csinálnod, ha tökéletes felsőtestet és izmokat akarsz.
Lehet, hogy már most is a saját testsúllyal végzett gyakorlatok fanatikus híve vagy, de az is lehet, hogy egyszerűen csak szeretnél jobb formába lendülni. A Rúdra fel! garantáltan felülmúlja majd minden… (tovább)

>!
Jaffa, Budapest, 2014
200 oldal · ISBN: 9786155418822

Kedvencelte 1

Most olvassa 1

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 4


Kiemelt értékelések

miss_antrophy>!
Al Kavadlo: Rúdra fel!

Al Kavadlo: Rúdra fel! A rúdon végezhető saját testsúlyos gyakorlatok

Megjelöltem elolvasottként, de nem olvastam el az egészet, mert felesleges számomra. Ez olyan, mint a Bonsai könyv is. Vagy nem érint minden, vagy hiába olvasod el, nem fog megmaradni benned semmi. Ezek pont olyan könyvek, hogy újra és újra fel kell lapozni, ha kell valami.

Ebben a könyvben hasznosnak találom a tippeket ahhoz, hogy hogyan állj neki a húzódzkodáshoz, de a speciális, ultradurva gyakorlatok már nem érdekelnek, mert még nem tartok ott. Ez a könyv pont arra jó, hogy pillanatok alatt átlapozd, és utána csináld ezerrel, mert ha nem csinálod, akkor felesleges tovább olvasni, na meg ennek nem az a lényege, hogy olvasd… ezt csinálni kell… „húzz fel, vagy húzz el!”

Biztosan lehet ezt a gyakorlatot is végezni, úgy, mint minden mást. Csak nem mindenki képes rá, mert nehezebb a többinél. Ilyen a fekvőtámasz is. Amíg az ember nem kezdi el csinálni, addig azt hiszed, hogy nagyon nehéz. Aztán nekiállsz, eltelik úgy fél év, aztán megy az 5 helyett 50. És hol kezdtem? Pár kilós telire töltött műanyag üveggel szenvedtem, hogy erősítem a tricepszem, mert meg akart halni fekvő közben. Meg csináltam könnyített fekvőket. És egyszer csak elértem. Nem sopánkodtam, csináltam, és ennyi. Gondolom ennek is ez a módja. A könyv jó arra is, hogy elkezd, és jó arra is, hogy fejlődj benne, mert nagyon durva gyakorlatokat is bemutat. Aztán azt is jó megtudni, hogy nem mindegy a cső szélessége, az én otthoni húzódzkodommal speciel nagyon nehéz dolgozni, mert sokkal erősebb fogást igényel, több erőfeszítést. És hát kesztyű nélkül tényleg alig bírom csinálni. Aztán a tolóckodást is szépen bemutatja.

Lényegében ha az ember csak guggol, fekvőzik, húzódzkodik, fut… az máris felér egy kész konditeremmel, és nem kell hozzá nagyon semmi. És egyik sem könnyű kihívás.

Zoltán_Bálint>!
Al Kavadlo: Rúdra fel!

Al Kavadlo: Rúdra fel! A rúdon végezhető saját testsúlyos gyakorlatok

Kifejezetten tetszett a könyv. Jó volt a könyvben, hogy külön kitért arra, hogy mely gyakorlatok szólnak a kezdőknek, és melyek azok, amelyek a profiknak. Kifejezettem szimpatikus volt, hogy volt olyan gyakorlat, amelyet még a szerzőnek sem sikerült megcsinálni, de ezt vállalta.

csatacsita>!
Al Kavadlo: Rúdra fel!

Al Kavadlo: Rúdra fel! A rúdon végezhető saját testsúlyos gyakorlatok

Első osztályú könyv volt Paul Wade könyvei után, azt kaptam, amit vártam: Több motivációt, sok új gyakorlatot és pár minta edzéstervet egy rendkívül könnyen befogadható szöveggel. Ajánlom mindenkinek, kezdőknek és haladóknak egyaránt. :)


Hasonló könyvek címkék alapján

L. Kovács Eszter: Török basa, hol a hasa?
Peresa Magdolna: Mozgok, amíg élek
Uschi Moriabadi: Pilates – Gyakorlatok
Gretchen Rubin: Jobban, mint valaha
Dömötör Edit: Pulzuskontroll, testsúlykontroll
Jógí Pranavánanda: Tiszta jóga
Arnold Schwarzenegger – Douglas Kent Hall: Feszes mell, keskeny csípő, formás láb
Elke Bolz: Body fitness
Nicole Richter-Ulmer: Fitnesz a hétköznapokban
Karin Felix: Egészséges szépség