Szia, ​jóga! 5 csillagozás

Agócs Írisz: Szia, jóga!

Agócs Írisz amellett, hogy az egyik legjelentősebb illusztrátorunk, a jóga feltétlen híve – aki ismeri a munkáit, biztosan találkozott már jógás témájú illusztrációival vagy plakátjaival. És aki ezeket látta, egész biztosan felkiáltott: Hisz ez én is lehetnék! Ebben a kis könyvben ez a két tudás összeért: adva van három hamisítatlan „agócsíriszes” figura – egy középkorú úr, egy fiatal lány és egy anyuka; és három gyakorlatsor – Napüdvözlet, Holdüdvözlet és Földüdvözlet. Három olyan sorozat, amit mi, kezdők, újrakezdők és haladók is el tudunk végezni, csak neki kell állni! Ahogy a szerző-illusztrátor mondja: „lehetsz kicsi és köpcös, magas és cingár, fiatal vagy öreg, fiú vagy lány, a jóga pont ugyanannyira a tiéd!” – Jógára fel!

>!
Pagony, Budapest, 2017
72 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789634102755 · Illusztrálta: Agócs Írisz

Várólistára tette 10

Kívánságlistára tette 11

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

Bea_Könyvutca P>!
Agócs Írisz: Szia, jóga!

Rajzolni az egyik legjobb dolog a világon! – állítja első mondatában Agócs Írisz. Ezzel egyet kell értsek és rögtön mondok egy másik legjobb dolgot is, az pedig az olvasás. Mindkettő sok üldögéléssel, egy helyben kuporgással, esetleg rossz testtartással jár, amelyek nem túl jó hatással vannak a szervezetünkre.

A görnyedést a hátunk sínyli meg, és nem is gondolnánk, de ez a tüdőnkre is hatással van, a légzésünk felületessé válhat, mert a helytelen testartástól beszűkül a tüdőnk. Ha sokat ülünk egy helyben ellustulunk, ha egy izgalmas könyvet olvasunk, nem tudjuk abbahagyni, vagy könyvértékeléseket írunk és az agyunk nagyon felpörög, nem tudunk megfelelően pihenni.

Van erre azonban egy csodálatos megoldás, mégpedig a jóga. A jóga segít kiegyenesíteni a hátunkat, javítani a légzésünket, lecsendesíteni a belső gondolatainkat. Arra vesz rá bennünket, hogy a sok minden más mellett, figyeljünk magunkra is, éljük meg a dolgokat, legyünk jelen a saját életünkben.

A könyv három komplett gyakorlatsort tartalmaz, amit kezdők is elvégezhetnek. Nem árt egy kevés jógatermi rutin hozzá a szerző szerint, de én például még nem jártam jógateremben. Lehet, hogy éppen ezért nem végeztem hibátlanul a gyakorlatokat, de szerintem a rendszeresség és az odafigyelés meghozhatja számomra a rutinosabb gyakorlatvégzést.

Folytatás a blogon: http://konyvutca.blogspot.hu/2017/08/agocs-irisz-szia-j…

sztinus>!
Agócs Írisz: Szia, jóga!

Tavaly már lapozgattam. Ma meg már segített is jógàzni.
Még mindig 5*

bagie P>!
Agócs Írisz: Szia, jóga!

Agócs Írisz rajzait imádom, mindenféle témában.
A könyvtől meseszerűt vártam – nem gondoltam, hogy „csak” egy gyakorlati könyv, de jót szórakoztam a könyvesbolti olvasás közben – és elképzeltem egy-egy jógapózban magam… :D

Rainee>!
Agócs Írisz: Szia, jóga!

Mivel magam is jogazom, tisztaban vagyok azzal, h milyen irtozatos nehez a Holdudvozlet. A konyv gyakorlati hasznarol majd kesobb. :) Ajandek lesz.

Fapicula>!
Agócs Írisz: Szia, jóga!

Nagyon szeretem Agócs Írisz illusztrációit. Egész jó áron sikerült hozzájutnom ehhez a könyvecskéhez, egyébként csak könyvtárból hoztam volna ki.
Három gyakorlatsort illusztrál, rövid leírással, a gyakorlatok elején egy kis bevezetővel, a végén egy összefoglaló ábrával.
Nyilván senki sem fog ebből a kiadványból megtanulni jógázni, de ráhangolódásnak aranyos.


Népszerű idézetek

Bea_Könyvutca P>!

A jóga legfontosabb alapelve a nem ártás, ez saját magadra is vonatkozik. Tartsd tiszteletben tested határait!

7. oldal

Bea_Könyvutca P>!

Rajzolni az egyik legjobb dolog a világon! Ezt mindenki tudja, aki valaha próbálta. Sokat rajzolni pedig még jobb!

4. oldal


Hasonló könyvek címkék alapján

Böde István: Hit és jóga
Anna Trökes: Jóga a hát, a váll és a nyak egészségéért
Christina Brown: Jógabiblia
Dely Károly: Jógagyakorlatok
Vimla Lalvani: A klasszikus jóga – Erőnlét és lazítás új módszerrel
Vimla Lalvani: Jóga alapfokon
Richard Hittleman: Jógagyakorlatok 28 napra
Kino MacGregor: Astanga jóga
Tara Stiles: Gyógyító jóga
Kino MacGregor: Astanga jóga II.