Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni – drágán eladni” kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyeztetni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is.
Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.
Kereskedelmi marketing és menedzsment 0 csillagozás
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Élelmiszerek és vegyiáruk forgalmazása ·
Összehasonlítás - Rozványi Dávid: Bolti eladás ·
Összehasonlítás - Nyíri Zoltán: Miért pont TE? ·
Összehasonlítás - Bércziné Juhos Júlia: Marketing alapismeretek ·
Összehasonlítás - Bicsákné Furcsa Mária: Vegyes iparcikk áruk ismerete és forgalmazása ·
Összehasonlítás - Stummer Balázs: Így lehetsz vállalkozó! ·
Összehasonlítás - G. M.: Tesco titok 72% ·
Összehasonlítás - Balogh Ottó: Alfavezér ·
Összehasonlítás - Bártfai Balázs: Tartalommarketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Horváthné Herbáth Mária – Stágel Imréné: Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek ·
Összehasonlítás