Kereskedelmi ​marketing és menedzsment 0 csillagozás

Agárdi Irma: Kereskedelmi marketing és menedzsment

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni – drágán eladni” kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyeztetni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is.
Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

>!
Akadémiai, Budapest, 2010
412 oldal · ISBN: 9789630589406

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Nyíri Zoltán: Miért pont TE?
G. M.: Tesco titok
Sas István: Reklám és pszichológia
Zig Ziglar: Eladás 101
Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás
Doug Wead: A messziről jött szakértő, aktatáskával
James W. Robinson: Az Amway sztori
Hans-Georg Hausel: Titkok a vevők fejében
Okolicsny Márta – Rozványi Dávid: Személyes eladás
Krisztiniczné Roki Edit: Piackutatás a kiskereskedelemben