Market Leader is an extensive new Business English course which brings the real world of international business into the classroom. Developed in association with the Financial Times, it offers the widest and most flexible range of materials for learners and teachers alike.
International Management is one of a number of specialist books within the Market Leader series. These books concentrate on reading skills and vocabulary development for students specialising in particular aspects of business. The book consists of 18 units, 2 tests and a multilingual glossary.
Market Leader: International Management 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Zachenski Józsefné (szerk.): Külkereskedelmi levelezési gyakorlatok – Angol ·
Összehasonlítás - Ian MacKenzie: English for Business Studies ·
Összehasonlítás - Practice Test Book EuroPro Level B2 ·
Összehasonlítás - Simon Clarke: In Company Elementary Student's Book ·
Összehasonlítás - George Sandford: Cambridge English for Human Resources ·
Összehasonlítás - Sara Helm – Rebecca Utteridge: Market Leader – Human Resources ·
Összehasonlítás - Sabrina Richards Sopranzi: English for Mechanics and Electronics ·
Összehasonlítás - Nagyné Lévay Andrea: Domestic Trade? Foreign Trade? Business English – Differently ·
Összehasonlítás - Erdei József – Horváth Istvánné – Rékási Ildikó: Test by Test ·
Összehasonlítás - Mozsárné Magay Eszter – P. Márkus Katalin: Angol-magyar munkahelyi szótár ·
Összehasonlítás