„…ha egy gyerek teljes nevelődési folyamatát be kívánjuk mutatni, akkor a tantermen kívülre is figyelnünk kell. A gyerek életének első és egyben az életét végigkísérő tanárára, a szülőre is ugyanakkora figyelmet kell fordítanunk. Az iskolában eltöltött időre nagyon nagy hatással van, ami előtte és utána otthon zajlik. Akármilyen jószándékú is a tanár és a szülő, ha nem rendelkeznek mindketten a jó szándékuk megvalósításához szükséges eszközökkel, akkor a gyerek vesztesként fog kikerülni ebből a játszmából.
A szülőknek és a tanároknak össze kell fogniuk, és együtt kell dolgozniuk. Mindkét félnek tudnia kell, hogy milyen szavakkal lehet egy gyereket demoralizálni, illetve bíztatni. Tudniuk kell, hogy mivel lehet konfrontációt kiváltani, és mivel lehet együttműködésre ösztönözni. És tudniuk kell, hogy milyen szavak akadályozzák meg a gyereket abban, hogy gondolkodni és koncentrálni tudjon, és milyen szavakkal lehet a tanulás iránti veleszületett vágyát szabadjára engedni.
(tovább)
Beszélj úgy, hogy érdekelje… 0 csillagozás
Hatékony kommunikáció pedagógusoknak
Most olvassa 1
Várólistára tette 4
Kívánságlistára tette 3
Hasonló könyvek címkék alapján
- Barbara Coloroso: Zaklatók, áldozatok, szemlélők: az iskolai erőszak 88% ·
Összehasonlítás - Laura Markham: Békés szülő, boldog gyermek 97% ·
Összehasonlítás - A. S. Neill: Summerhill 95% ·
Összehasonlítás - Gary Chapman – Ross Campbell: Gyerekekre hangolva 93% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Kicsikről nagyoknak 1. 93% ·
Összehasonlítás - Alice Miller: Kezdetben volt a nevelés 94% ·
Összehasonlítás - Jessica Joelle Alexander – Iben Dissing Sandahl: Gyereknevelés dán módra 92% ·
Összehasonlítás - Kim John Payne: Egyszerűbb gyermekkor 91% ·
Összehasonlítás - Kim John Payne: Melegszívű fegyelmezés 91% ·
Összehasonlítás - Gary Chapman: 12 dolog, amit jó lett volna tudni, mielőtt tinédzser lett a gyerekem ·
Összehasonlítás