Felhasználók, ​nem vevők 2 csillagozás

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Ha ​még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy… (tovább)

>!
HVG Könyvek, 2012
328 oldal · ISBN: 9789633040867

Most olvassa 1

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 2

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
kooow
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Amikor konkrét cégek történeteit meséli el, akkor jó. Hogy egyes cégek mit tettek másként, és mit csináltak egy adott helyzetben, azok között vannak jó tanácsok. Viszont a nyelvezet általában a multis bullshit duma, mázos reklámszöveg, amit nehéz megemészteni, és nehéz kiszedni a lényeget.

>!
danka
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

erdekes, olvasmanyos. ajanlom


Hasonló könyvek címkék alapján

Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Irvin D. Yalom: A terápia ajándéka
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Végné Faddi Andrea: Marketing-tevékenység
Rekettye Gábor: Marketing a magyar kisvállalatoknak
Oliver Sacks: A férfi, aki kalapnak nézte a feleségét
Popper Péter: Praxis avagy angyalok a tű fokán
Nossrat Peseschkian: A tudós meg a tevehajcsár
Salvador Minuchin – Bernice Rosman – Lester Baker: Pszichoszomatikus családok
Boldizsár Ildikó (szerk.): Meseterápia a gyakorlatban