Felhasználók, ​nem vevők 2 csillagozás

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Ha ​még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy… (tovább)

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2012
328 oldal · ISBN: 9789633040867

Most olvassa 1

Várólistára tette 10

Kívánságlistára tette 9

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

danka>!
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

erdekes, olvasmanyos. ajanlom


Hasonló könyvek címkék alapján

Johan Stenebo: Mr IKEA
Scott Belsky: A megvalósítás
Irvin D. Yalom: A terápia ajándéka
Thomas Erikson: Idiótákkal körülvéve
Kemenczés Nikolett: Így valósítsd meg az álmaidat lépésről lépésre
Susan Blackmore: A mémgépezet
John Blakey – Ian Day: Challenging coaching
Amy Cuddy: Jelenlét
Fred Vogelstein: Apple vs. Google
Kate Murphy: Az értő figyelem