Barbella P karca


>!
Barbella P
Szerepjáték, avagy élet egy fiktív világban

Ez a zóna azért jött létre, hogy otthont adjon egy családias hangulatú kis közösségnek. A szerepjáték által belebújhatsz egy tetszőleges karakter bőrébe. Lehetsz akár tündér, vámpír, ork, vagy bármi más. „Élheted” egy harcos, varázsló, vagy kalandor életét épp úgy mint egy elkényeztetett nemesét :)
Egy összetartó csapat tagja lehetsz, melyben ha gondod akad, bármelyikünktől segítséget kérhetsz, megoszthatod örömöd, bánatod…
Ha csalogatónak tartod azt, hogy közénk tartozz, mindenképp olvasd végig miképpen is folyik a játék.

    Mi is ez?
Ez egy fórumos szerepjáték. Ahol megadott fiktív helyeken értsd: karcok alatt szabadon csatangolhatsz egy kitalált karakter bőrébe bújva. Az oldalon te magad írod le, mit gondol, érez, tesz a karaktered – fontos az ésszerű játék, azaz olyan dolgokat tegyetek ami a kitalált karakter profiljába/személyiségébe beletartozik. A kitalált karaktered tetszőleges, de úgy alkosd meg, hogy „élethű legyen” senki se érthet mindenhez, és nem lehet jó mindenben. A játék alatt légy hű a kitalált karakteredhez. Amilyen jellemzőket adtál neki úgy is viselkedjen.

    A játék kezdete.
⌘ Itt egy középkori hangulatú, fantasy világba csöppensz. Fontos hogy a játékodat ehez igazítsd.
⌘ Találd ki, hogy ki leszel! Férfi, nő? Ember vagy valami más? Gondold ki a korod, származásod, és persze azt a stílust amivel hozzááll az eseményekhez, és más játékosokhoz pl.: gyáva, bátor, megalkuvó, becsületes, csalárd …stb így a végtelenségig. Eben szabad kezet kapsz, csak arra figyelj, hogy a karakter stílusa belesimuljon a középkori, mágikus világba. A karaktered leírását hozzászólásba fűzd hozzá ehez a karchoz: https://moly.hu/karcok/746997
⌘ Itt megemlíteném, hogy az átláthatóság kedvéért, egy játékosnak egyenlőre csak egy karaktere legyen, és egy karakter csak egy helyen tartózkodhat egyszerre, vagyis ugyanabba az időben ne játsszon senki két játékot. ne írjon hozzászólásokat két karc alá.
⌘ Jelentkezz, ez alatt a karc alatt hozzászólásban. Írd le mikor lenne több időd játszani melyik nap hánytól hány óráig és akik szintén szabadok akkor ráér játszani, és épp nem része egy másik játéknak felveszik veled a kapcsolatot, azaz megbeszélhetitek, hogy melyik kitalált helyszínen karc alatt találkozzanak a karaktereitek. Olyan helyszínt válasszatok ahol nem folyik játék éppen.

    A játék menete.
⌘ Már van egy kitalált karaktered és megbeszéltétek, hogy melyik karc alatt, fogtok játszani, de hogyan?
Felváltva egymás után írjatok hozzászólást a kiválasztott hely karca alá. Egy ilyen hozzászólást magunk között „reag”-nak hívunk, mert a játék lényegi része hogy reagálsz más karakterek cselekedeteire.
⌘ Hogy nézzen ki egy reag?
A reag tartalmazza, hogy a karaktered mit tesz, gondol, érez vagy mond. ezeket megfelelő jelhasználattal el tudod különíteni:
A cselekvéseket *-ok (csillagok) közé tesszük,
a beszédnél használhatjuk a – jelet (gondolatjelet),
a gondolatokat ~ vonallal(hullám vonallal) jelöljük.
Pl.:
    Játékos egy:
*A kis tündér lassan sétálgat a fák között, nem túl sietős az útja, íját a kezében tartva fürkészi a tájat.* ~Rajta vadak, hol vagytok? ~ *Az erdőt járva közel érzi magához a természetet. Ebben a helyzetben érezte magát csak szabadnak. Ekkor meglátott egy mókust* ~Áh, túl szánalmas préda. Legalább egy nyulat látnék~

    Játékos kettő:
*Meglátja az előtte elhaladó tündért, amint egyedül vadászik. Merő kíváncsiságból ügyesen lopakodva követni kezdi. megfigyeli őt, és észreveszi a finom kidolgozású íjat a kezében* ~Milyen helyes kis szerszám~ *Húzza száját gonosz mosolyra* ~Lefogadom, hogy szép kis összeget kapnék érte~ *Gondolta irigyen*

    Játékos egy:
*Hirtelen megáll, füleit hegyezve vár, majd rájön, hogy a neszezés amit hall bizony nem állatól származik. Hirtelen megfordul*
– Mit akarsz?
*Mordul rá a mögötte haladóra*
– Ne kövess, ha egyben szeretnéd hordani az irhád!

⌘ A reagotokba ne írjátok bele, hogy a másik karakter mit tesz, hisz azt csak a másik játékos tudhatja. Így tehát a másik karaktert ő irányítja. Ha mégis olyan dolog történik, amibe őt is bele kell írni, használj „feltételes módot”! A feltételes mód a szerepjátékban mást jelent, mint nyelvtan órán. Itt ugyanis feltételezed, hogy ha teszel valamit, arra a másik hogyan fog reagálni.
Pl.: *Int az idegennek, hogy foglaljon helyet. HA az elfogadja az invitálást borral kínálja és rátér az üzletük részleteinél megbeszélésére.*
Általában a sokféle kimenetel miatt ez inkább kerülendő.
⌘ És ha az adott helyen befejeztétek a játékot más helyen és esetleg másokkal akartok játszani írjátok ki magatokat a helyszínről Pl.:*Elment* Azután újra írhattok ez alá a karc alá új találkát szervezni.
⌘ Ha kihagytam volna valami fontosat, késöb hozzáírom :)
Kérdés esetén forduljatok hozzám @Barbell

44 hozzászólás
Hirdetés