Aliko P karca


>!
Aliko P
Dühöngő

Nem karácsonyi viszont nagyon dühöngő!!!!

Meglehetősen sok országból, bolttól és kiadótól rendelek szinte állandó jelleggel könyveket, de ennyire rossz tapasztalatom még (szerencsére) egyikkel se volt. A @Líra azon kívül, hogy inkorrekt cég és teljesen elérhetetlen az ügyfélszolgálata, de még a vállalását sem teljesíti…

Kezdjük Ádámtól és Évától, hisz nem ez az első furcsa húzásuk. Még idén nyáron Jacobs-os akcióban rendeltem náluk egy könyvet, na meg ha már ott voltam pakoltam mellé még ezt- azt jó könyvmolyhoz méltóan, így végül több darabért kellett elsétálnom a helyi boltjukba. Kaptam is megrendelőt, visszaigazolót stb. A meglepetés akkor ért, amikor a csomag átvételekor nem azt az összeget kérték, mint amire én számítottam. Ám az eladó megnyugtatott, nem kell félni, ma nem én vagyok az első. Mondom hát az engem annyira nem nyugtat, erre ott rögtön jelezte is a hibát a központnak viszont az emelt összeget fizetette velem, hogy majd rendezik. Tényleg meg is kerestek kb 4 óra múlva, ahol a kedves hölgy a közel ezer forintos különbözetre felajánlott egy 200 forintos kupont (200 érted a közel 1000 helyett? :o :o) és nagy szabadkozások közepette letette. Az se érdekelte őket, hogy a szabályos visszaigazolómtól teljesen eltértek árban… végülis mi az nekik. És itt kezdődött a mostani kálváriám. Pár hónap eltelte után újabb esélyt akartam adtam nekik (én marha). Hisz, ha már ott a kupon gondoltam beváltom és előrendeltem egy könyvet október 23-án (ajándékba, hogy szakadjon rám az ég és törjön le a kezem, ha még egyszer ilyet teszek). A megjelenés nov 22. volt. Addig nyugodtan ültem a babérjaimon, hisz én mindent megtettem, hogy a kezembe legyen a vágyott darab időre. A KMK-s debüt már rég megvolt, de nem paráztam karácsonyra lesz alapon. Eljött a 22-e, én vártam az értesítőt és semmi. Se egy üzenet, hogy „az önálltal előrendelt könyv elérhető az átvételről külön e-mailben értesítjük”, semmi. Értsd és lásd. Jó, mondom, akkor felhívom őket és érdeklődök, hogy mikor is érkezik, ugyanis náluk még sose rendeltem elő, így nem voltam tisztában a folyamattal. Tárcsázok, semmi. Nem hogy nem veszik fel…ááá ki sem csörög. Mobilról több készülékről és hálózatról is süket a vonal, de vezetékesről se jobb a helyzet, mert ott meg rögtön foglaltra megy. Már azt hittem én hívok rossz számot így többször lecsekkoltam de nem. Aztán 4 óra után láss csodát, már csörög is (ja persze, munkaidő alatt hívhatóak csak :) ). Na mondom akkor írok nekik üzenetet. Begépelem a nyűgömet rányomok az elküldgombra és semmi. Nézem a mélcímemet 0 reakció, nézem a fiókomat nem találok ilyen pontot. Még egy visszaigazoló se érkezett, hogy „kedves vásárlónk fogadtuk a megkeresését x-y napon belül válaszolunk”. Esküszöm már azt hittem én vagyok a béna és nem ment el, így küldtem még egyet. Na, amikor arról se jött értesítő esett le, hogy nekik egyszerűen olyanuk nincsen. WTF 21. század ügyfélszolgálat!!! :D Facebookon meg szintén senki nem kommunikál az emberrel (3-4 napos ott is a válaszidő )
Mivel hétvégén a fű se nő, hát gondoltam majd hétfőn. Egy fityiszt. Továbbra se elérhető telefonos ügyfélszolgálatot kaptam és a levelemre se válaszoltak még mindig. Végül nagy nehezen (kb 50. hívásra) sikerült őket elérnem telefonon, ahol az a tájékoztatást kaptam, hogy majd péntek érkezik a könyv(hogy mért kell 1 hét ahhoz, hogy a megjelenés után megkapjam a könyvet nem értettem, de még nem tudtam mi vár rám). Szerda -csütörtök végül kaptam e-mailt is amiben csak szabadkoztak meg türelmet kértek. Aztán jött és ment a péntek minden értesítő nélkül. Hétfőre virradva már kicsit morcosan vettem kezembe a telefont és újabb küzdelmek árán (15 perc zenehallgatás után megszakadó, 5 perc után angolul újra hívást kérő és szimplán foglaltra menő vagy ki se csörgő esetlen próbálkozások után kb a 40 –ikre), sikerült emberrel beszélnem, aki keddet (azaz a mai napot) ígérte nekem. Sőőőt délelőtt jött egy válasz a tegnapi üzenetemre is (amit akkor küldtem, amikor azt hittem sose fog velem a kutya se beszélni) ,amiben szintén a mát ígérték. De sehol semmi… Sőőőt a vicc, hogy egy másik könyvért épp az előbb beugrottam a boltba, ahova személyes átvétellel kértem könyvet és WTF de van nekik (5+). Fel is ajánlotta a lány, hogy megvehetem ha szeretném… Mondom mi? Basszus, előrendelésem van rá! Megvehetem a boltba? Ez mi ez? Az előrendelés nem azt jelenti, hogy első körben megkapom? Pontosan tudták, hogy ide kell még egy, mert van ez az idióta (ÉN), aki megmerte kockáztatni a rendelést és neki is kéne küldeni! Nem? Ez most komoly?????

A vicc, hogy @Szukits -tól ma vettem át egy szintén előrendelést is tartalmazó pakkot. Az előrendelés dátuma ott november 30. volt (ami barátok között is 8 nappal későbbi). Igaz az egyik könyv egy picit sérült, ami miatt fel is vettük a kapcsolatot velük mélben, viszont a fenti céggel szemben az üzenetem után maximum 2 órán belül telefonáltak és holnapra itt is lesz az újabb darab. Szóval kedves Lírások azt hiszem van még mit tanulni. Vagy lehet szakmát kéne váltani!!!

Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy végül mi lesz ennek a vége, így csak azért se veszem meg máshol a könyvet… de ha valaha ettől a „cégtől” akarok rendelni csapjatok a kezemre, zárjatok a szekrénybe, vagy kötözzetek le, mert ne ne ne!

Elnézést mindenkitől, akit nem érint vagy érdekel a dolog, sose írtam még ilyet, de szeretnék mindenkit megóvni a keserű tapasztalatoktól, így óva inteném molytársaimat a Líra webáruháztól ugyanis egy inkorrekt cég elérhetetlen ügyfélszolgálattal.

19 hozzászólás
Hirdetés